فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۴۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۹-۰۱-۱۴۰۴
کد ۱۰۴۷۳۹۷
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۹-۰۱-۱۴۰۴

ستاره‌ی تیم ملی: استقلالی‌ها پول خرید من را ندارند

ستاره‌ی تیم ملی: استقلالی‌ها پول خرید من را ندارند
همیشه در رسانه‌ها صحبت‌هایی راجع به پیشنهادات می‌شود، اما دو موضوع مهم در این خصوص وجود دارد؛ اول اینکه دوستان باشگاه استقلال به من لطف داشتند و همیشه به من محبت دارند، اما شاید زمان مناسبی برای این انتقال نبود.
محمد محبی می‌گوید تیمی در ایران توان پرداخت ۷ میلیون یورو حق فسخ او را ندارد و در تلاش است فوتبالش را در یکی از پنچ لیگ معتبر اروپایی ادامه بدهد.
 
به گزارش ایلنا، محمد محبی می‌گوید که مبلغ فسخ قراردادش سنگین است و تیم‌های ایرانی که به دنبال او هستند نمی‌توانند آن را تامین کنند.
 
*سال ۱۴۰۳ برای شما چطور گذشت؟
 اول از همه خدا را شکر می‌کنم که ۱۴۰۳ برای من سالی خوبی بود و به خیر و خوشی به پایان رسید. البته شروعش برای من با مصدومیت همراه بود و حدود پنج یا شش ماه نتوانستم بازی کنم، اما در ادامه توانستم روند بهبودی را طی کرده و در بازی‌های بعدی عملکرد خوبی چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی داشته باشم. من در نیم‌فصل دوم در لیگ روسیه ۱۶ بازی به میدان رفتم و توانستم ۵ گل و ۳ پاس گل را در باشگاه روستوف ثبت کنم که شکر خدا آمار خوبی محسوب می‌شود. در تیم ملی هم امیدوارم بتوانیم دو نتیجه دلچسب مقابل امارات و ازبکستان کسب کنیم تا صعود به جام جهانی را به مردم عزیز کشورمان عیدی دهیم.
 
*پس همه چیز در این سال رضایت‌بخش بوده است. 
در کل می‌توانم بگویم سال خوبی از نظر ملی و باشگاهی برایم رقم خورد و امیدوارم این روند خوب در سال آینده هم ادامه پیدا کند، چون بازی‌های مهمی پیش‌رو داریم. به خصوص دوست داریم که با نتایج خوب، صعودی مقتدرانه به جام جهانی داشته باشیم و در ادامه، با یک آماده‌سازی خوب برای جام جهانی ۲۰۲۶ آماده شویم و در این مسابقات هم بتوانیم اتفاقات بزرگی را در تاریخ فوتبال ملی ایران رقم بزنیم. در مجموع، سال ۱۴۰۳ شمسی را سال خوبی برای خودم ارزیابی می‌کنم.
 
*بزرگ‌ترین هدفتان در این سال چه بود؟ 
مهم‌ترین هدفم در سال گذشته این بود که تا حدی که می‌توانم برای تیم باشگاهی و ملی مثمرثمر باشم که شکر خدا حداقل از نظر شخصی خودم توانستم به این هدف دست پیدا کنم و تقریباً می‌توانم بگویم تمام تلاشم را به کار بستم که چه برای تیم ملی و چه برای باشگاه روستوف مؤثر باشم و خدا را شکر که بودم. در این آیتم هم در مجموع، از نظر خودم عملکردم رضایت‌بخش بوده و سال خوبی را سپری کردم. امیدوارم در سال آینده هم بتوانم این روند را ادامه دهم و اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.
 
* مهم‌ترین هدف‌تان در سال آینده چیست؟ 
طبیعتاً هدف اول هر بازیکن حرفه‌ای درخشان بازی کردن و حضور مؤثر در ترکیب تیمش است، اما به‌عنوان انگیزه شخصی که همیشه آن را دنبال می‌کردم، مهم‌ترین هدفم در سال جدید این است که ان‌شاءالله بتوانم با ادامه این روند در فصل جاری و بازی‌های باقیمانده، یک عملکرد خوب از خودم به‌جا بگذارم تا ان‌شاءالله بتوانم در تابستان از روستوف جدا و زمینه‌ساز انتقالم به یک لیگ معتبر شوم. طبعیتاً هر بازیکنی تلاش می‌کند تا به بزرگ‌ترین استیج جهانی که ۵ لیگ معتبر اروپایی است، برسد تا بتواند توانمندی‌های خودش را در عرصه‌های بزرگ‌تر نشان دهد.
 
*صحبت‌هایی در مورد حضور شما در استقلال هم مطرح شده بود. 
همیشه در رسانه‌ها صحبت‌هایی راجع به پیشنهادات می‌شود، اما دو موضوع مهم در این خصوص وجود دارد؛ اول اینکه دوستان باشگاه استقلال به من لطف داشتند و همیشه به من محبت دارند، اما شاید زمان مناسبی برای این انتقال نبود چرا که هم در آن مقطع مربی ما آقای کارپین اجازه جدایی به من نمی‌داد و هم مبلغ بند آزادی‌سازی من بسیار بالا است. عملاً فکر نمی‌کنم باشگاهی در ایران توان پرداخت ۷ میلیون یورو که بند فسخ من است را داشته باشد. طبیعتاً همان‌طور که گفتم چه از نظر اقتصادی و چه از نظر فوتبالی در مقطع کنونی انتقالم به استقلال ممکن نبود و اکنون تمام تمرکزم را روی ارائه یک عملکرد قابل دفاع گذاشته‌ام تا بتوانم در تابستان با یک انتقال بزرگ به ۵ لیگ معتبر اروپایی بروم.
 
*در کل ۱۴۰۳ را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 
سال ۱۴۰۳ برای من سال پرفراز و نشیبی بود، همان‌طور که گفتم ابتدای سال برای من یک مصدومیت تلخ رخ داد، اما رفته رفته اتفاقات بهتر شد و در کل بابت سال گذشته شکرگزار خداوند هستم. اگر بخواهم از یک تا ده به عملکردم در سال ۱۴۰۳ نمره دهم، می‌توانم نمره هفت را بدهم. با مجموع اتفاقاتی که افتاد، آن سه نمره را هم می‌توانم به‌خاطر مصدومیت‌هایم کم کنم، ولی در کل بابت سال خوب گذشته از خداوند سپاسگذارم.
 
*چه آرزویی برای مردم ایران دارید؟ 
همان‌طور که می‌دانید مردم برای ما مهم‌ترین‌ها هستند چرا که ما بازیکنان ملی‌پوش به هر جایی که می‌رسیم، از لطف همین مردم است. برای همین می‌خواهم در ابتدا بگویم که آرزوی من برای مردم در سال جدید این است که ان‌شاءالله همیشه سالم و تندرست باشند. این روز‌ها به‌واسطه شرایط سخت اقتصادی مردم در تنگنا هستند. آرزو می‌کنم در سال جدید، فشار اقتصادی که وجود دارد کمتر شود و هرچه سریع‌تر مردم بتوانند یک زندگی خیلی خوب و پر از نشاط و شادابی داشته باشند. واقعاً از ته دل امیدوارم هرچه سریع‌تر اتفاقاتی رخ دهد که فشار اقتصادی از روی مردم برداشته شود تا تمام مردم ایران با دل‌های شاد و با رفاه و نشاط در جامعه زندگی کنند. همه ما ایرانی هستیم و امیدوارم همه هموطنان در بهترین شرایط زندگی کنند.
 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استقلال ، تیم ملی
ارسال به دوستان
حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد این جنگ بوی نفت سوخته می‌دهد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید