فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۸۳۹۰
انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۴

قالیباف: من هیچ وقت با مذاکره مخالف نبودم

قالیباف: من هیچ وقت با مذاکره مخالف نبودم
حتی دوستان یادشان است من یک وقتی که گفتم ما با مذاکره موافقیم و مذاکره را هم یک روش مبارزه می‌دانیم. که مورد نقد خیلی از دوستان قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست با اقوام گلستانی در آزادشهر گفت: مگر می شود بدون دنیا زندگی کرد، مگر می شود بدون ارتباط با دنیا بود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بخشهایی از مهمترین اظهارات قالیباف به شرح زیر است:
 
کدام عقلانیت، عدالت، معنویت و کجای انقلاب و نظام به ما گفته شده با دنیا قطع ارتباط کنیم؟
 
ما دو راه داریم یک راه خنثی سازی تحریم کنیم به همین توانی که در کشور وجود دارد.
 
یک راه دیگرش هم این است که ما به دنبال مذاکره باشیم. 
 
من هیچ وقت با مذاکره مخالف نبودم.
 
حتی دوستان یادشان است من یک وقتی که گفتم ما با مذاکره موافقیم و مذاکره را هم یک روش مبارزه می‌دانیم. که مورد نقد خیلی از دوستان قرار گرفت.
 
ما حتماً باید فرزند زمانه خویش باشیم حتماً در سیاست باید به روز باشیم این را نهج البلاغه به ما یاد داده است اماممان به ما یاد داده که فرزند زمانه خویش باشیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مذاکره ، قالیباف ، مخالف ، موافق
ارسال به دوستان
چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم