فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۹۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴
کد ۱۰۹۵۰۳۵
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)
یک تصویر منتشر شده در فضای مجازی، دو گوشی نوکیا ان۸ و آیفون ۱۷ پرو را با رنگ نارنجی در کنار یکدیگر قرار داده است. نوکیا ان8 یکی از پیشرفته ترین محصولات این کمپانی فنلاندی بود که از بدنه فلزی فوق العاده با کیفیت و دوربین حرفه ای با لنز کارل زایس بهره می برد. در بحث طراحی نیز ان8 بواسطه الگوی نامتعارفی که در قسمت سر و انتهای بدنه همراه خود داشت به یکی از رادیکال ترین نمونه های زمان خود مبدل شد.

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۰-۱ مصر/مصر به گل رسید صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند