فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۱۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۳۰-۰۸-۱۴۰۴
کد ۱۱۱۶۰۸۳
انتشار: ۲۲:۲۶ - ۳۰-۰۸-۱۴۰۴

حمله پهپادی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان

حمله پهپادی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان
هنوز درباره خسارت احتمالی جانی و مالی این حمله هیچ گزارشی ارایه نشده است.
-رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آتش بس بار دیگر جنوب لبنان را هدف حمله پهپادی قرار داد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، در این حمله اطراف شهرک "فرون" در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
 
هنوز درباره خسارت احتمالی جانی و مالی این حمله هیچ گزارشی ارایه نشده است.
 
پیشتر روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» گزارش داد که ارتش اسرائیل در حال آماده‌سازی برای احتمال آغاز حمله‌ای چند روزه علیه لبنان است.
 
این روزنامه به نقل از یک مقام بلندپایه رژیم اسرائیل که نامش را فاش نکرد، افزود: «ارتش آماده است تا در صورت آغاز درگیری، چند روز متوالی بجنگد».
 
این گزارش با اشاره به اینکه نزدیک به یک سال از آتش‌بس میان حزب‌الله و رژیم اسرائیل می‌گذرد، اما ارتش اسرائیل عملیات‌ خود را متوقف نکرد، ادعا کرد که در روزهای اخیر، ارتش اسرائیل زیرساخت‌های حزب‌الله و حماس را در نقاط مختلف لبنان هدف قرار داده است، در حالیکه این دو گروه همچنان در تلاش برای بازسازی صفوف خود هستند.
 
یک مقام دیگر رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد که ارتش لبنان برای خلع سلاح حزب الله تلاش کافی نمی‌کند و تل‌آویو خواهان خلع سلاح حزب‌الله است.
 
از سوی دیگر ، ژنرال «رودولف هیکل» فرمانده ارتش لبنان نیز امروز جمعه در سخنانی به مناسب هشتاد و دومین سالروز استقلال این کشور گفت: در بحبوحه اشغال اراضی لبنان توسط اسرائیل، میهن ما امروز شاهد مرحله‌ای سرنوشت ساز است که یکی از دشوارترین مراحل در تاریخ خودش به شمار می رود.
 
وی افزود: این مرحله در سایه حملات و تجاوزگری مداوم اسرائیل قرار دارد که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان شده است. این حملات و تجاوزگری اسرائیل مانع از تکمیل استقرار ارتش لبنان و باعث تخریب اموال و تأسیسات لبنانی ها می‌شود.
 
حزب الله پیش از این در بیانیه ای تاکید کرد: تجاوزگری فزاینده رژیم صهیونیستی علیه لبنان، شهروندان و حاکمیت ملی‌ این کشور نشانه آشکار غرور و جنایت مستمر و پیوسته‌ای است که این رژیم در برابر دیدگان کشورهای ضامن توافق آتش‌بس و کمیته نظارت بر آن و در سایه سکوت جهان عرب و جامعه بین‌المللی با حمایت کامل آمریکا انجام می‌گیرد که این وضعیت، دشمن را به ادامه تجاوزات خود علیه لبنان و منطقه تشویق و جسورتر می کند.
 
حزب الله افزود که این تجاوزگری رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ادامه یابد و باید با آن مقابله شود و دولت موظف است به مسئولیت‌های ملی خود در قبال ملت عمل کند.
برچسب ها: لبنان ، اسرائیل ، پهپاد
ارسال به دوستان
تدارک رادیو ورزش برای جام جهانی با ۲۰ هزار دقیقه برنامه و مسابقه اما و اگرهای پخش مسابقات جام‌جهانی در سینما گروسی: یک سال است که به تاسیسات هسته‌ای ایران دسترسی نداریم ایران: توقف حملات علیه اسرائیل محسن هاشمی: باید راهی پیدا کرد که این گاو خشمگین از اتاق بیرون برود/ امروز بیش از ۹۰ درصد کشور درباره اصل مذاکره هم‌صداست پایان معمای عجیب؛ دانشمندان بالاخره ریشه صدای مرموز «هام» را یافتند ال پی جی یا بنزین؟/ کدام سوخت بهتر است سقوط بازارهای سهام آسیا پس از افزایش تنش‌های خاورمیانه برنامه‌های ملی و استانی بزرگداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در ایران/ از رونمایی از طرح ملی در حوزه مقابله تا امحای موادمخدر اطلاعیه سازمان امور مالیاتی برای مودیان خسارت‌دیده از جنگ‌های تحمیلی پرواز بی‌توقف؛ طولانی‌بردترین هواپیمای مسافربری دنیا نخستین پروازش را انجام داد آماده‌باش کامل مراکز بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی زنان چادری در کافه‌ها ؛ دعوا بر سر پوشش است یا تصاحب فضاهای عمومی؟  افزایش خطر زوال عقل در اثر نوشیدن آب! اسموتریچ خواستار واکنش قاطع در لبنان به جای حمله به ایران شد