فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۴
کد ۱۱۲۲۵۸۷
انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۴

ضرب‌الاجل یک ماهه به مالکان چند خودرو

ضرب‌الاجل یک ماهه به مالکان چند خودرو
مالکان چند خودرو تنها یک ماه مهلت دارند تا خودرو مدنظر برای دریافت سهمیه بنزین را انتخاب کنند

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت اعلام کرد مالکان دارای چند خودرو تنها یک ماه فرصت دارند تا یکی از خودروهای خود را برای دریافت سهمیه سوخت معرفی کنند؛ در غیر این صورت، شرکت ملی پخش به‌صورت خودکار سهمیه را فقط برای یکی از خودروها فعال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا ، رضا نواز - سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت- در برنامه تلویزیونی اعلام کرد: طبق مصوبه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مالکان دارای چند خودرو یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه و انتخاب یکی از خودروهای خود، سهمیه سوخت را برای همان خودرو فعال کنند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن این مهلت، چنانچه مالکی اقدامی انجام نداده باشد، شرکت ملی پخش طبق اختیار قانونی خود می‌تواند به‌صورت خودکار تنها برای یکی از خودروهای فرد، سهمیه تعیین کرده و سهمیه خودروهای دیگر را حذف کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟ تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک)