فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۲۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۳-۰۹-۱۴۰۴
کد ۱۱۲۳۳۶۹
انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۳-۰۹-۱۴۰۴

تیوی بیفوما بازی با مس رفسنجان را از دست داد

تیوی بیفوما بازی با مس رفسنجان را از دست داد
تیوی بیفوما، وینگر تیم فوتبال پرسپولیس، به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، از همراهی تیمش در دیدار هفته پانزدهم مقابل مس رفسنجان محروم شد.

تیوی بیفوما با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، بازی برابر مس رفسنجان را از دست داد.

به گزارش ایرنا، وینگر تیم فوتبال پرسپولیس که گل برتری تیمش برابر آلومینیوم را به ثمر رساند و موجب بُرد سرخ‌پوشان تهرانی شد، به دلیل دریافت کارت زرد چهارم در این فصل، بازی هفته آتی تیمش برابر مس رفسنجان را از دست داد.

با این شرایط بیفوما که در ۷۳ این دیدار از داور بازی کارت زرد دریافت کرده بود، غایب پرسپولیس در هفته پانزدهم خواهد بود. پرسپولیس با تک‌گل بیفوما ۲۵ امتیازی شد و به صدر جدول رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی