فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۳۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۷-۱۰-۱۴۰۴
کد ۱۱۳۰۷۵۹
انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۷-۱۰-۱۴۰۴

سرقت از خانه ها با درآمد ۶۰ میلیارد تومانی

سرقت از خانه ها با درآمد ۶۰ میلیارد تومانی
یکی از مالباختگان نوعروسی جوان بود، طلاهایش را که تقریبا ۲ میلیارد تومان ارزش داشت در خانه پدرش امانت گذاشته بود اما سارقان آنها را هم سرقت کرده‌ بودند. این حادثه باعث شد شوهر نوعروس، او را در نگهداری از طلاهایش مقصر بداند و درخواست طلاق دهد.

از اوایل اردیبهشت امسال شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت مبنی بر این‌که شهروندان ساکن غرب تهران وقتی در سفر یا مهمانی بوده‌اند خانه‌شان مورد دستبرد قرار گرفته. ماموران به محل‌های سرقت رفتند و متوجه شدند سارقان که چهار نفر بوده‌اند، ماسک بر چهره داشته و ۱۰ دقیقه‌ای سرقت‌ها را انجام داده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز، یکی از مالباختگان نوعروسی جوان بود، طلاهایش را که تقریبا ۲ میلیارد تومان ارزش داشت در خانه پدرش امانت گذاشته بود اما سارقان آنها را هم سرقت کرده‌ بودند. این حادثه باعث شد شوهر نوعروس، او را در نگهداری از طلاهایش مقصر بداند و درخواست طلاق دهد. با گذشت ۹ماه از این ماجرا، چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شمال‌غرب تهران متوجه چند مرد شدند که سراسیمه از خانه‌ای بیرون آمدند و ساک به‌دست در حال فرار بودند. آنها ماسک بر چهره داشتند که همین باعث شک ماموران شد. ‌

سرقت از خانه ها

ماموران دنبال‌شان رفتند و با اخطار خواستند تسلیم شوند اما آنها به فرار ادامه دادند. در جریان این تعقیب و گریز ماموران به سمت‌شان شلیک کردند و یکی از آنها زخمی و ناکام ماند. او همراه یکی از همدستانش بازداشت شد اما دو نفر دیگر با اموال سرقتی سوار پژویی شدند و فرار کردند. با تحقیقات اولیه از دو متهم پرونده معلوم شد آنها و دو متهم فراری بارها به اتهام سرقت از خانه‌ها دستگیر شده‌اند. مردی هم که سیمکارت خود و برادرزاده‌اش را امانت در اختیار آنها قرار داده بود بازداشت شد. متهمان دیروز به شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴تهران منتقل شدند.

بهزاد یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: چهار مرتبه زندان رفتم. آخرین بار سه سال در زندان بودم اما رد مال یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومانی داشتم. وقتی محکومیتم تمام شد با وثیقه بیرون آمدم تا بتوانم پول رد مال‌هایم را جور کرده و به شاکیان پرداخت کنم تا دوباره به زندان بازنگردم. برای همین سراغ دوستم فرشید رفتم. با دو نفر دیگر شبکه سرقت تشکیل دادیم. اردیبهشت امسال سرقت‌ها را در غرب تهران شروع کردیم. با تخریب قفل درب آپارتمان‌ها ۱۰دقیقه‌ای طلا، سکه، دلار و ساعت‌های مارکدار را سرقت می‌کردیم. برای فرار از دستگیری، هرازگاهی به شهرهای اطراف می‌رفتیم و در آنجا نیز سرقت می‌کردیم.

صیاد خاکزاد بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر گفت: با اعتراف متهمان، آنها در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری باند هم ادامه دارد. درضمن یک طلافروش هم به‌عنوان خریدار مال سرقتی دستگیر شده است. تاکنون ۵۰شاکی در این رابطه شناسایی شده‌اند و ارزش اموال سرقتی حدود ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سرقت ، درآمد ، سارق
ارسال به دوستان
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب