فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۳۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۷-۱۰-۱۴۰۴
کد ۱۱۳۰۷۵۹
انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۷-۱۰-۱۴۰۴

سرقت از خانه ها با درآمد ۶۰ میلیارد تومانی

سرقت از خانه ها با درآمد ۶۰ میلیارد تومانی
یکی از مالباختگان نوعروسی جوان بود، طلاهایش را که تقریبا ۲ میلیارد تومان ارزش داشت در خانه پدرش امانت گذاشته بود اما سارقان آنها را هم سرقت کرده‌ بودند. این حادثه باعث شد شوهر نوعروس، او را در نگهداری از طلاهایش مقصر بداند و درخواست طلاق دهد.

از اوایل اردیبهشت امسال شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت مبنی بر این‌که شهروندان ساکن غرب تهران وقتی در سفر یا مهمانی بوده‌اند خانه‌شان مورد دستبرد قرار گرفته. ماموران به محل‌های سرقت رفتند و متوجه شدند سارقان که چهار نفر بوده‌اند، ماسک بر چهره داشته و ۱۰ دقیقه‌ای سرقت‌ها را انجام داده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز، یکی از مالباختگان نوعروسی جوان بود، طلاهایش را که تقریبا ۲ میلیارد تومان ارزش داشت در خانه پدرش امانت گذاشته بود اما سارقان آنها را هم سرقت کرده‌ بودند. این حادثه باعث شد شوهر نوعروس، او را در نگهداری از طلاهایش مقصر بداند و درخواست طلاق دهد. با گذشت ۹ماه از این ماجرا، چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شمال‌غرب تهران متوجه چند مرد شدند که سراسیمه از خانه‌ای بیرون آمدند و ساک به‌دست در حال فرار بودند. آنها ماسک بر چهره داشتند که همین باعث شک ماموران شد. ‌

سرقت از خانه ها

ماموران دنبال‌شان رفتند و با اخطار خواستند تسلیم شوند اما آنها به فرار ادامه دادند. در جریان این تعقیب و گریز ماموران به سمت‌شان شلیک کردند و یکی از آنها زخمی و ناکام ماند. او همراه یکی از همدستانش بازداشت شد اما دو نفر دیگر با اموال سرقتی سوار پژویی شدند و فرار کردند. با تحقیقات اولیه از دو متهم پرونده معلوم شد آنها و دو متهم فراری بارها به اتهام سرقت از خانه‌ها دستگیر شده‌اند. مردی هم که سیمکارت خود و برادرزاده‌اش را امانت در اختیار آنها قرار داده بود بازداشت شد. متهمان دیروز به شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴تهران منتقل شدند.

بهزاد یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: چهار مرتبه زندان رفتم. آخرین بار سه سال در زندان بودم اما رد مال یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومانی داشتم. وقتی محکومیتم تمام شد با وثیقه بیرون آمدم تا بتوانم پول رد مال‌هایم را جور کرده و به شاکیان پرداخت کنم تا دوباره به زندان بازنگردم. برای همین سراغ دوستم فرشید رفتم. با دو نفر دیگر شبکه سرقت تشکیل دادیم. اردیبهشت امسال سرقت‌ها را در غرب تهران شروع کردیم. با تخریب قفل درب آپارتمان‌ها ۱۰دقیقه‌ای طلا، سکه، دلار و ساعت‌های مارکدار را سرقت می‌کردیم. برای فرار از دستگیری، هرازگاهی به شهرهای اطراف می‌رفتیم و در آنجا نیز سرقت می‌کردیم.

صیاد خاکزاد بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر گفت: با اعتراف متهمان، آنها در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری باند هم ادامه دارد. درضمن یک طلافروش هم به‌عنوان خریدار مال سرقتی دستگیر شده است. تاکنون ۵۰شاکی در این رابطه شناسایی شده‌اند و ارزش اموال سرقتی حدود ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

برچسب ها: سرقت ، درآمد ، سارق
ارسال به دوستان
نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید! نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند رشد دوبرابری مبادلات تجاری ایران در صورت صلح کامل تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند