فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۳۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۰۶-۱۱-۱۴۰۴
کد ۱۱۳۵۴۶۴
انتشار: ۰۰:۴۱ - ۰۶-۱۱-۱۴۰۴

پلیس نوپو در ناآرامی ها از چه تجهیزاتی استفاده کرد؟

سرهنگ مهدی شریف‌کاظمی، فرمانده نوپوی یگان‌های ویژه فراجا، درباره نحوه برخورد این یگان با تجمع کنندگان توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ مهدی شریف‌کاظمی با اشاره به تجهیزات مورد استفاده پلیس نوپو در مأموریت‌ها اعلام کرد که تمامی نیروها تنها از تفنگ‌های پینت‌بال استفاده می‌کردند و به گفته وی این اقدام با هدف کنترل شرایط و مدیریت صحنه بدون به‌کارگیری تجهیزات مرگبار انجام شده است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
لیلاز: بهمن یا اسفند، باز هم جنگ خواهد شد نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنان آرزوی جدا کردن سپاه از سربازی ولایت را به گور خواهند برد اردوغان: صهیونیسم تهدیدی برای همه است / مبارزه ما با آن برای بقای ملت‌مان است راز بستنی خانگی بدون ثعلب: خوشمزه و کشدار، نرم و خامه‌ای! افشای جزئیات نقشه تروریست‌ها برای حمله زمینی به خاک ایران سفیدپوشی سبلان در نخستین روز‌های تابستان مجید جلالی: خارجی‌ها به من می‌گفتند فوتبال شما دست خائن‌هاست سخنگوی دولت: ایران و عمان درباره چارچوب اداره تنگه هرمز و خدمات دریایی رایزنی می‌کنند آتش‌سوزی لندینگ‌کرافت حامل خودرو در نزدیکی ساحل قشم فیفا از تبلیغات جام‌جهانی چقدر پول به جیب زد؟ انهدام دو جنگنده اوکراینی توسط روسیه احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان کشور یک کشته و ۱۳ زخمی در برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین تیم ملی فوتبال ایران بامداد شنبه به تیخوانا رسید طرز تهیه پیاز سوخاری طلایی در سرخ کن بدون روغن