فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۳۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۷-۱۱-۱۴۰۴
کد ۱۱۳۶۰۵۹
انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۷-۱۱-۱۴۰۴

تداوم غیبت اسکوچیچ در نشست‌های خبری نیم‌فصل دوم

تداوم غیبت اسکوچیچ در نشست‌های خبری نیم‌فصل دوم
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور، با وجود پیروزی ارزشمند تیمش مقابل آلومینیوم اراک، بار دیگر در نشست خبری شرکت نکرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور رویه خود را در نیم فصل دوم لیگ برتر ادامه داد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال تراکتور امروز (سه‌شنبه) در نخستین بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک با گل دقیقه ۲+۹۰ رگی لوشکیا به برتری رسید تا با ۳۲ امتیاز موقت در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

دراگان اسکوچیچ که از زمان شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر در هیچ‌کدام از نشست‌های خبری قبل و پس از بازی با دلایلی چون سرماخوردگی و تزریق سرم شرکت نکرده بود، امروز هم این رویه را ادامه داد.

نکته قابل‌توجه این است که برخلاف دیدار با استقلال و مس رفسنجان، امروز مهرداد خانبان، دستیار سرمربی کروات هم پس از بازی در نشست خبری شرکت نکرد. 

ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم