فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۱-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۵۸۱۳
انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۱-۱۲-۱۴۰۴

مقام سعودی: آمریکا اعراب را رها کرده، فقط از اسرائیل دفاع می‌کند

پرچم اسرائیل و آمریکا
یک مقام سعودی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اظهار داشت که تمرکز دفاعی ایالات متحده بر رژیم اشغالگر صهیونیستی متمرکز شده و «دفاع از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس» را نادیده می‌گیرد؛ کشورهایی که میزبان بسیاری از پایگاه‌های نظامی آمریکا هستند و از این رو، هدف حملات متقابل ایران قرار گرفته‌اند.

یک مقام سعودی اذعان کرد که ایالات متحده ادوات پدافندی خود را بر حمایت از رژیم صهیونیستی متمرکز کرده و توجهی به دفاع از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که میزبان پایگاه‌های نظامی هستند، ندارد.

به گزارش ایسنا، یک مقام سعودی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اظهار داشت که تمرکز دفاعی ایالات متحده بر رژیم اشغالگر صهیونیستی متمرکز شده و «دفاع از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس» را نادیده می‌گیرد؛ کشورهایی که میزبان بسیاری از پایگاه‌های نظامی آمریکا هستند و از این رو، هدف حملات متقابل ایران قرار گرفته‌اند.

این مقام سعودی تأکید کرد کشورهای عربی خلیج فارس اکنون در حال درک این حقیقت هستند که پایگاه‌هایی که در خاک خود میزبانی می‌کنند، چیزی بیش از یک سازوکار حمایتی یک‌طرفه و مرکزی برای جمع‌آوری اطلاعات نیست.

برچسب ها: سعودی ، آمریکا ، اعراب ، اسرائیل
ارسال به دوستان
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد