فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۸-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۷۹۱۷
انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۸-۱۲-۱۴۰۴

سخنگوی وزارت خارجه: پس مسئله، نفت است!

بقایی
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر سناتور لیندسی گراهام که اعتراف می کند برای منابع انرژی ایران برنامه دارند، واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر سناتور لیندسی گراهام که اعتراف می کند برای منابع انرژی ایران برنامه دارند، واکنش نشان داد.

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه طی پستی در شبکه ایکس، با به اشتراک گذاشتن فیلمی از اظهارات سناتور لیندسی گراهام، که می‌گوید: «ونزوئلا و ایران ۳۱ درصد از ذخایر نفت جهان را در اختیار دارند؛ و ما در آنها شراکت خواهیم داشت.»، نوشت: 

«یک لحظه نادر از راستگویی: مسئله فقط نفت است»

سخنگوی وزارت خارجه: پس مسئله، نفت است!

ارسال به دوستان
برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد