فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۸۸۶۳
انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۴

زیدآبادی: ما ایرانی‌ها اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد

زیدآبادی
ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد.

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار، در کانال تلگرامی خود نوشت: اسپانیا سفیر خود را از تل‌آویو فرا خوانده است. 

ای کاش یک رگ دولت اسپانیا در اندام آن دسته از اعضای اتحادیه‌ی اروپا بود که شبیخون آمریکا و اسرائیل در میانه‌ی مذاکرات به کشور ما را نادیده گرفتند و در عوض با محکوم کردن کشورِ قربانی، تمام ارزش‌ها و اصول مورد ادعای خود را به باد استهزاء و تمسخر گرفتند! 

وقتی طرف مشورتِ برخی از کشورهای اروپایی برای سیاست‌گذاری در برابر ایران تعدادی از کندذهن‌های سیاسی باشد، طبیعی است که نتیجه‌ای درخشان‌تر از این به دست نیاورند. 

ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زیدآبادی ، اسپانیا ، جنگ
ارسال به دوستان
تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا