فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۵۰۲۵۴
انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۴

فعالیت میدان گازی شاه امارات متوقف شد

میدان گازی شاه امارات
امارات اعلام کرد که فعالیت یکی از بزرگ‌ترین میادین گاز ترش جهان در این کشور را متوقف کرد.

فعالیت میدان گازی «شاه» در امارات پس از حمله پهپادی دیشب متوقف شد. میدان گازی شاه در حدود ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی ابوظبی یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های گاز ترش جهان محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، همچنین دیشب، تاسیسات نفتی بندر فجیره که از آن به عنوان مسیر دور زدن تنگه هرمز یاد می‌کنند، باز هم هدف حمله قرار گرفت که به آتش‌سوزی در این تاسیسات منجر شد.

خبرگزاری رویترز روز گذشته اعلام کرد که به دنبال پیامدهای جنگ علیه ایران و بسته شدن تنگه هرمز، تولید روزانه نفت امارات بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

همچنین ساعاتی قبل از آن، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده بود که بندر فجیره پس از اینکه دوباره هدف قرار گرفته شد، بارگیری نفت را متوقف کرد.

ارسال به دوستان
تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد