فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۵۰۲۵۴
انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۴

فعالیت میدان گازی شاه امارات متوقف شد

میدان گازی شاه امارات
امارات اعلام کرد که فعالیت یکی از بزرگ‌ترین میادین گاز ترش جهان در این کشور را متوقف کرد.

فعالیت میدان گازی «شاه» در امارات پس از حمله پهپادی دیشب متوقف شد. میدان گازی شاه در حدود ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی ابوظبی یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های گاز ترش جهان محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، همچنین دیشب، تاسیسات نفتی بندر فجیره که از آن به عنوان مسیر دور زدن تنگه هرمز یاد می‌کنند، باز هم هدف حمله قرار گرفت که به آتش‌سوزی در این تاسیسات منجر شد.

خبرگزاری رویترز روز گذشته اعلام کرد که به دنبال پیامدهای جنگ علیه ایران و بسته شدن تنگه هرمز، تولید روزانه نفت امارات بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

همچنین ساعاتی قبل از آن، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده بود که بندر فجیره پس از اینکه دوباره هدف قرار گرفته شد، بارگیری نفت را متوقف کرد.

ارسال به دوستان
شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید!