فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۱۶-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۴۲۶۰
انتشار: ۱۹:۵۶ - ۱۶-۰۱-۱۴۰۵

واکنش محسن رضایی به تهدید و توهین ترامپ

محسن رضایی
‏رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا از «تنگه را باز می‌کنم» به مرحله «تنگه را باز کنید» با فحاشی رقت‌انگیز علیه ملت ایران رسیده است. تداوم تهدیدات‌ او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست.
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی در واکنش به سخنان توهین‌آمیز و تهدیدآمیز رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران، تاکید کرد: تداوم تهدیدات‌ او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست.
 
به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز و تهدیدآمیز رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران، نوشت:
 
«‏رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا از «تنگه را باز می‌کنم» به مرحله «تنگه را باز کنید» با فحاشی رقت‌انگیز علیه ملت ایران رسیده است. تداوم تهدیدات‌ او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست.
 
روزی متوجه می‌شود که جهان صحنه اجرای تک‌نفره او نیست!»
برچسب ها: محسن رضایی ، ترامپ ، توهین
ارسال به دوستان