فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۰-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۴۹۹۰
انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۰-۰۱-۱۴۰۵

پزشکیان: هرگز لبنان را تنها نخواهیم گذاشت

پزشکیان
رئیس‌جمهوری با تاکید بر این‌که تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است، تصریح کرد: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است. این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. دست‌های ما بر ماشه باقی است.

ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.»

پزشکیان: هرگز لبنان را تنها نخواهیم گذاشت

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پزشکیان ، لبنان ، آتش بس
ارسال به دوستان
جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است