فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۰-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۴۹۹۰
انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۰-۰۱-۱۴۰۵

پزشکیان: هرگز لبنان را تنها نخواهیم گذاشت

پزشکیان
رئیس‌جمهوری با تاکید بر این‌که تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است، تصریح کرد: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است. این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. دست‌های ما بر ماشه باقی است.

ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.»

پزشکیان: هرگز لبنان را تنها نخواهیم گذاشت

برچسب ها: پزشکیان ، لبنان ، آتش بس
ارسال به دوستان
تصویر دیدنی از ببری که حشره است! پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا