فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۶-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۶۱۶۲
انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۶-۰۱-۱۴۰۵

ترامپ: نیازی به تمدید آتش‌بس نیست، توافق را ترجیح می‌دهم

ترامپ
من فکر می‌کنم توافق گزینه بهتری است، چون آن‌وقت آن‌ها [ایران] می‌توانند بازسازی کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی گفت که برنامه‌ای برای تمدید آتش‌بس با ایران ندارد و مدعی شده که دو روز پیش‌رو شگفت‌انگیز است.

اشاره ترامپ به خبرهای منتشر شده ای است مبنی بر این که پنج شنبه دور دوم مذاکرات اسلام آباد انجام می شود. البته ممکن است مکان مذاکره تغییر کند.

به گزارش جماران، زمانی که خبرنگار شبکه ای‌ بی‌ سی از ترامپ پرسید آیا جنگ از مسیر توافق پایان می‌یابد یا صرفاً با از کار انداختن توانمندی‌های ایران، او پاسخ داد که هر دو سناریو محتمل است اما بر ترجیح خود برای مسیر دیپلماسی تأکید کرد.

ترامپ همچنین به شبکه ای‌بی‌سی گفت: «جنگ می‌تواند به هر دو شکل تمام شود، اما من فکر می‌کنم توافق گزینه بهتری است، چون آن‌وقت آن‌ها [ایران] می‌توانند بازسازی کنند. آن‌ها حالا واقعاً رژیم متفاوتی دارند. به هر حال، ما تندروها را از میان برداشتیم. آن‌ها دیگر رفته‌اند و بین ما نیستند.»

ارسال به دوستان
عراق حریم هوایی خود را بست  بخش غربی فضای پروازی کشور بسته شد واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران: از حمله اسرائیل به بیروت خوشحال نیستم/ قرار بود اعلام کنم که توافق دوشنبه، سه‌شنبه یا چهارشنبه امضا خواهد شد سپاه: پایگاه رامات دیوید هدف موشک‌های بالستیک قرار گرفت/ عملیات امشب یک اعلام اخطار بود اولین واکنش عراقچی به حمله موشکی ایران به اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی رصد شلیک موشک از ایران را اعلام کرد محسن رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند بیانیه سپاه درپی حمله موشکی به اسرائیل: قبلا اخطار داده بودیم حمله موشکی ایران به اسرائیل/ ترامپ: به ایران می گویم شما موشک هایتان را زدید، برگردید به میز مذاکره ؛ از اسرائیل می خواهم پاسخ ندهد وقوع تیراندازی در نزدیکی محل اقامت تیم ملی انگلیس اثر ارزشمند معماری مدرن سوسیالیستی در بوداپست (+عکس) معماری خلاقانه فضای شغلی در هانوی (+عکس)  وزیر کشور پاکستان زائر حرم کریمه اهل‌بیت(س) شد بقائی: مذاکره با دولت آمریکا شبیه بازی «مار و پله» شده هشدار غریب‌آبادی به واشنگتن؛ دارایی‌های ایران صندوق پرداخت به هم‌پیمانان شما نیست