فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۶-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۶۲۶۹
انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۶-۰۱-۱۴۰۵

اولین تماس تلفنی مقامات ایران و امارات بعد از جنگ

شیخ منصور
شیخ منصور بن زاید آل نهیان یکی از مقامات برجسته امارات به شمار می رود. او همچنین مالک باشگاه منچستر سیتی انگلیس است.

مقامات ارشد ایران و امارات برای اولین بار بعد از جنگ 40 روزه، باهم گفتگو کردند.

قالیباف و شیخ منصور معاون رئیس دولت امارات تلفنی گفتگو کردند. کاهش تنش، موضوع این گفتگو اعلام شده است.

به گزارش عصرایران، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به تازگی رهبری هیات ایران در مذاکرات با آمریکا در اسلام آباد پاکستان را برعهده داشت. 

شیخ منصور بن زاید آل نهیان یکی از مقامات برجسته امارات به شمار می رود. او همچنین مالک باشگاه منچستر سیتی انگلیس است.

 این خبر از سوی رسانه های اماراتی منتشر شد. این تماس تلفنی میان این دو مقام ایرانی و اماراتی، بی سابقه است.

 در جنگ، بیشترین تنش میان ایران و امارات به وجود آمد. 

 در جنگ 40 روزه، بیشترین حملات موشکی و پهپادی از سوی ایران به سمت پایگاه های امریکا و دیگر مراکز به سمت امارات شلیک شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: امارات ، ایران ، قالیباف
ارسال به دوستان
Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد این جنگ بوی نفت سوخته می‌دهد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار