فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۷-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۶۴۳۵
انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۷-۰۱-۱۴۰۵

سخنگوی ارتش: در حالت آماده‌باش هستیم/ رژه موتوری در تهران برگزار خواهد شد

رژه ارتش
وی یادآور شد: دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هم بود که اگر تجاوز زمینی به کشور صورت بگیرد، باید با جدیت برخورد شود. او تأکید کرده بود، حتی یک نفر از متجاوزین نباید زنده بماند.

سخنگوی ارتش در تشریح برنامه‌های روز ارتش، گفت: رژه موتوری دژبان آجا در میادین شهر تهران برگزار خواهد شد. در این ایام، حضور فرماندهان در تجمعات شبانه مردم در میادین شهرها پررنگ‌تر خواهد بود و در بسیاری از این میادین فرماندهان درباره دستاوردهای نیروهای مسلح سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش امروز پنجشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۵ در گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه امسال با شرایط ویژه‌ای مواجه هستیم، به تشریح جزئیات برنامه‌های روز ارتش پرداخت و گفت: یگان‌های ارتش در حالت آماده‌باش هستند. آتش‌بس فعلی برای ما تفاوت چندانی با شرایط جنگی ندارد، به همین دلیل امکان برگزاری مراسم رژه مانند سال‌های گذشته در شهرها وجود ندارد.

وی افزود: به جای آن، تلاش کرده‌ایم برنامه‌های فرهنگی مختلفی در شهرها و پادگان‌های ارتش برگزار کنیم و از جمله برنامه‌های ما حضور پررنگ‌تر کارکنان و فرماندهان ارتش در مراسم نماز جمعه فردا و سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز است.

سخنگوی ارتش اظهار کرد: همچنین، رژه موتوری دژبان ارتش در میادین شهر تهران برگزار خواهد شد. در این ایام، حضور فرماندهان در تجمعات شبانه مردم در میادین شهرها پررنگ‌تر خواهد بود و در بسیاری از این میادین فرماندهان درباره دستاوردهای نیروهای مسلح سخنرانی خواهند کرد.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با اشاره به عملیات ناموفق نظامی آمریکا در اصفهان، تصریح کرد: باید به‌طور ویژه یاد کنم از شهدایی که در عملیات مقابله با نفوذ آمریکا در جنوب اصفهان به شهادت رسیدند. ما در آنجا چهار نفر شهید تقدیم کردیم؛ شهید سرتیپ دوم مسعود زارع، استاد و فرمانده دانشکده پدافند نیروی زمینی ارتش در آن عملیات شجاعانه وارد شد.

وی یادآور شد: دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هم بود که اگر تجاوز زمینی به کشور صورت بگیرد، باید با جدیت برخورد شود. او تأکید کرده بود، حتی یک نفر از متجاوزین نباید زنده بماند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه در شانزدهم فروردین، یک نفوذی از طرف آمریکایی‌ها صورت گرفت و شهید زارع با گروهی از همرزمان خود بلافاصله در صحنه حاضر شدند، گفت: با شجاعت تمام، با موشک دوش پرتاب، هواپیمای C۱۳۰ آمریکایی را مورد اصابت قرار دادند و باعث شدند ماموریت آمریکایی‌ها متوقف شده و به شکست بینجامد و آمریکایی‌ها مجبور به فرار از صحنه شدند.

برچسب ها: رژه ، ارتش ، دژبان
ارسال به دوستان
تماس های تلفنی عراقچی با وزرای خارجه انگلیس و ترکیه و فرمانده ارتش پاکستان  ارتش اسرائیل خواستار خودداری رسانه‌ها از انتشار محل اصابت موشک‌ها شد فرودگاه بن گوریون تعطیل شد عراق حریم هوایی خود را بست  بخش غربی فضای پروازی کشور بسته شد واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران: از حمله اسرائیل به بیروت خوشحال نیستم/ قرار بود اعلام کنم که توافق دوشنبه، سه‌شنبه یا چهارشنبه امضا خواهد شد سپاه: پایگاه رامات دیوید هدف موشک‌های بالستیک قرار گرفت/ عملیات امشب یک اعلام اخطار بود اولین واکنش عراقچی به حمله موشکی ایران به اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی رصد شلیک موشک از ایران را اعلام کرد محسن رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند بیانیه سپاه درپی حمله موشکی به اسرائیل: قبلا اخطار داده بودیم حمله موشکی ایران به اسرائیل/ ترامپ: به ایران می گویم شما موشک هایتان را زدید، برگردید به میز مذاکره ؛ از اسرائیل می خواهم پاسخ ندهد وقوع تیراندازی در نزدیکی محل اقامت تیم ملی انگلیس اثر ارزشمند معماری مدرن سوسیالیستی در بوداپست (+عکس) معماری خلاقانه فضای شغلی در هانوی (+عکس)