فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۶۷۸۴
انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۵

بنیاد گندمکاران: نیازی به واردات گندم نداریم

گندم
رییس بنیاد ملی گندمکاران امروز گفت: امسال کشور در تولید گندم خودکفا می‌شود و میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی ارزی می‌شود.

ایران امسال هیچ نیازی به واردات گندم نخواهد داشت، عطاالله هاشمی رییس  بنیاد ملی گندمکاران امروز خبر داد.

به گزارش فارس، این در حالیست که سال گذشته حدود ۴ میلیون تن گندم به ارزش حدود ۱.۸ میلیارد دلار معادل همه درآمد ارزی صادرات پسته وارد کردیم.

حال سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد افزایش بی‌سابقه قیمت جهانی گندم پس از جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران خبر داده که ۵ درصد تنها در دو ماه گذشته رشد داشته است.

بنیاد ملی گندمکاران پیش بینی کرده ۱۴ میلیون تن تولید شود و ۱۰ میلیون تن معادل نیاز انوایی‌های کشور، کشاورزان به دولت بفروشند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گندم ، قیمت گندم ، تولید
ارسال به دوستان
نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند