فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۳۱-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۷۲۸۵
انتشار: ۱۷:۰۱ - ۳۱-۰۱-۱۴۰۵

کینگ‌رام اولین کنسرت پس از جنگ در تهران را برگزار می‌کند

کینگ‌رام
کینگ‌رام خواننده، ۲ اردیبهشت ماه در تهران روی صحنه می‌رود.
کینگ رام، خواننده، ۲ اردیبهشت ماه در تهران روی صحنه می‌رود.
 
به گزارش سلام سینما، کینگ رام خواننده معروف ایرانی ۲ اردیبهشت ماه در تهران روی صحنه می‌رود.
 
او نخستین خواننده‌ای است که پس از پایان جنگ، کنسرت خود را در تهران برگزار می‌کند.
برچسب ها: کینگ‌رام ، کنسرت ، تهران
ارسال به دوستان
شمارش معکوس برای نبرد یوزهای ایرانی مقابل نیوزیلند مهار آتش‌سوزی در موکبی در میدان تجریش اختلاف نظر در واشنگتن؛ تداوم محاصره دریایی ایران تا جمعه جزئیات برنامه‌های وداع و تشییع پیکر رهبر شهید اعلام شد قالیباف: ایران گامی بلند به سوی پیروزی نهایی برداشت تیوی بیفوما برای حضور در تمرینات پرسپولیس وارد تهران شد تمهیدات ویژه برای برگزاری مطلوب آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی ۱۴۰۵ روایت کاترین اشتون از برجام تا توافق تازه ایران و آمریکا شروع ناامیدکننده تیم ملی بوکس ایران در جام‌جهانی چین وزیر اقتصاد: توافق با آمریکا پایان جهاد اقتصادی نیست رئیس‌جمهور: تیم مذاکره‌کننده از چارچوب‌های رهبری عدول نمی‌کند تدوین سه سناریوی آموزشی برای مدیریت مدارس در شرایط بحرانی گریم الناز ملک در پشت صحنه یک فیلم سینمایی (عکس) اتحادیه اروپا: لبنان باید بخشی از توافق آتش‌بس ایران و آمریکا باشد شناسایی و دستگیری هنجارشکنان فضای مجازی در تهران