فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۰۰۷۸
انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۵

عزل ۷۵ مدیر بازنشسته وزارت نفت با ورود سازمان بازرسی

وزارت نفت
وزارت نفت با عزل ۷۵ نفر از مدیران بازنشسته خود، گام نهایی را برای اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان برداشت.

بازنشستگان وزارت نفت از سمت‌های مدیریتی خداحافظی کردند.

به گزارش فارس، کلیه افراد بازنشسته وزارت نفت که در پست‌های مدیریتی فعال می‌کردند، از این وزارت‌خانه برکنار شدند.

پیش‌تر سازمان بازرسی با انتشار نامه‌ای خواستار منفک شدن تعدادی از بازنشستگان از سمت‌های مدیریتی رده بالای وزارت نفت بود.

در راستای عمل به قانونی ۷۵ نفر از بازنشستگان وزارت نفت از سمت خود عزل شده‌اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟ بیت کوین در آستانه سقوط قیمت بیشتر قرار دارد؟ ۵ نوشیدنی مفید برای کاهش قند خون که قبل از خواب باید بخورید هشدار وزارت بهداشت درباره خطر گسترش تب دنگی/ جولان پشه «آئدس» در شمال و جنوب کشور وزارت خارجه: آمریکا کمترین اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست