فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۵-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۰۹۲۰
انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۵-۰۲-۱۴۰۵

واکنش بقائی به حذف تیک آبی از صفحه ایکسش

بقایی
بقائی نوشت: حذف تیک آبی از ایکس، در ادامه الگوی سانسور و راهزنی دیجیتال با هدف سرکوب حقیقت درباره جنگ غیرقانونی آمریکا علیه مردم ایران است.

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حذف تیک آبی از صفحه ایکسش نوشت: 

«شبکه اجتماعی ایکس، بعد از حذف تیک آبی (نشان تایید) از حساب‌های وزارت امور خارجه و وزیر امور خارجه، اکنون تیک آبی حساب سخنگوی وزارت امور خارجه را نیز حذف کرده است.»

او افزود: «این اقدام خودسرانه و بی‌دلیل، در ادامه الگوی سانسور و راهزنی دیجیتال با هدف سرکوب حقیقت درباره جنگ غیرقانونی آمریکا علیه مردم ایران است.»

واکنش بقائی به حذف تیک آبی از صفحه ایکسش

برچسب ها: بقایی ، ایکس ، تیک آبی
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم