فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۰-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۱۸۲۶
انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۰-۰۲-۱۴۰۵

مترو و اتوبوس از فردا دوشنبه پولی می‌شود؟

اتوبوس
امروز یکشنبه نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که بر اساس مصوبه شورا امروز آخرین روز استفاده رایگان است و چون جلسه شورا هم امروز برگزار نمی‌شود از فردا مردم باید پول بدهند؛ البته شاید دوباره جلسه گذاشتیم و رایگان شدن مترو و اتوبوس را تمدید کردیم.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران، گفت: «امروز آخرین روز استفاده رایگان مردم از مترو و اتوبوس در پایتخت است و از فردا اتوبوس و مترو پولی می‌شود.»

به گزارش فارس، از 9 اسفند که جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران آغاز شد شهرداری تهران استفاده از حمل‌ونقل عمومی را برای مردم رایگان کرد.

امروز یکشنبه نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که بر اساس مصوبه شورا امروز آخرین روز استفاده رایگان است و چون جلسه شورا هم امروز برگزار نمی‌شود از فردا مردم باید پول بدهند؛ البته شاید دوباره جلسه گذاشتیم و رایگان شدن مترو و اتوبوس را تمدید کردیم.

ارسال به دوستان
سپاه: هلاکت ۴ تروریست در سراوان/ یک مدافع امنیت به شهادت رسید نیاز ۱۵ همتی بیمه مرکزی برای تسویه خسارت‌های جنگی ترامپ: لبنان بخشی از توافق نیست/ قبل توافق نه پولی آزاد می کنم نه تحریمی بر می دارم/ بعد از توافق نهایی اگر ایران درست رفتار کند این موضوع را بررسی می کنیم تداوم ثبات در بازار طلای تهران ترامپ: تهران به خاطر قدرت و غرور ملی هنوز به جمع‌بندی نرسیده بقایی: آمریکا باید غنی‌سازی و دسترسی به دارایی‌های مسدود شده ایران را به رسمیت بشناسد وقتی خودرو فقط روی بیلبوردها دیده می‌شود/ آرتابان موتور در پیچ ابهام چرا بلیت اتوبوس گران شد؟ هوش مصنوعی؛ مربی جدید ورزشکاران در خانه فراخوان سخنگوی القسام برای گسترش عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری نامه قالیباف به شورای عالی امنیت ملی برای برگزاری جلسات علنی مجلس اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت حمله کرد دفتر نتانیاهو: ارتش اسرائیل حمله‌ به ضاحیه جنوبی بیروت را آغاز کرد شهادت یک مرزبان در سیستان و بلوچستان قاسم حدادی‌فر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان شد