فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۴۰۵۷
انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹-۰۲-۱۴۰۵

شرط ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس

کلاس اولی ها
کاظمی گفت: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ می‌توانند در پایۀ اول دبستان ثبت‌نام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیش‌دبستان برای نام‌نویسی وجود ندارد.

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، اعلام کرد: «هیچ دانش‌آموزی بدون سنجش سلامت وارد کلاس اول نمی‌شود» و این تنها شرط برای ورود به پایۀ اول دبستان است.

به گزارش فارس، کاظمی گفت: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ می‌توانند در پایۀ اول دبستان ثبت‌نام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیش‌دبستان برای نام‌نویسی وجود ندارد.

وی افزود: نوبت‌گیری سنجش نوآموزان نیز تا پایان اردیبهشت از طریق سامانۀ «سیرت۲» انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
رئیس سومالی‌لند وارد اسرائیل شد فیفا دستمزد کامل داور سومالیایی را پس از اخراج پرداخت کرد شهادت ۲۲۶ نخبه در دوران جنگ هشدار نسبت به کاهش تاب‌آوری زنجیره تأمین کالاهای اساسی کشف تجهیزات مسروقه تیم ملی انگلیس توسط پلیس هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک اطلاعیه سپاه درباره عملیات انهدام مهمات در بندرعباس فرماندار تهران: آمادگی برای میزبانی شایسته از مراسم وداع با رهبر شهید انقلاب فرمانده فضایی آلمان: روسیه در آستانه ساخت سلاح هسته‌ای مداری است درود بر پدر علیرضا باباجانی ؛ بدون شک قهرمان جام جهانی 2026 تو هستی آغاز پرداخت وام ۶۰ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی پیام نتانیاهو به ترامپ به مناسبت تولدش شاهکار 11 سال پیش ژاپن و هوندا در دنیای موتورسیکلت؛ وقتی حتی به پیاده شدن فکر هم نمی‌کنید (تصویری) نماینده مجلس: مذاکره با هدایت رهبری انجام می‌شود واکنش قالیباف به حمله مجدد اسرائیل به ضاحیه: با چراغ سبز نشان دادن به رژیم نمی‌توانید امتیاز بگیرید