فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۹-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۴۱۲۸
انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۹-۰۲-۱۴۰۵

مترو و اتوبوس از فردا پولی شد

مترو واتوبوس
سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: بر این اساس از فردا وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از فردا وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جلسه، اظهار کرد: طرح‌های یک فوریت الزام شهرداری تهران جهت حفظ بناهای یادمان جنگ و کلیه بناهای تاریخی آسیب دیده و یک فوریت اصلاح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را ۱۰ نفر از اعضای شورا به ریاست شورا تقدیم کردند و امروز با ۱۳ رأی به تصویب رسید؛ تا زمانی که وضعیت این طرح مشخص شود تمدید رایگان ماندن مترو و اتوبوس اتفاق نمیافتد.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: بر این اساس از فردا وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

برچسب ها: اتوبوس ، مترو ، رایگان ، پولی
ارسال به دوستان
مغز چگونه شما را به پرخوری وادار می‌کند؟/ ۷ راهکار علمی برای کنترل اشتها به غذاهای خوشمزه اما ناسالم ۱۲ سال قبل مردم این تکنولوژی‌ها را "رویایی" می‌دانستند! (تصویری) اعتراف پسر عصبانی به قتل نوجوان 17 ساله تیک عصبی در کودکان چیست و چگونه آن را کنترل کنیم؟ (راهکارهایی عملی برای والدین) صبحانه دیرهنگام و خطر مرگ زودرس قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ شهباز شریف: پاکستان میزبان مراسم امضای توافق‌نامه ایران-آمریکا در ژنو خواهد بود تشکر رئیس پارلمان لبنان از ایران امسال ۶۰ هزار تن پنبه تولید می‌شود کلاهبرداری با ترفند ثبت‌نام و تحویل خودرو پژو ۲۰۷ نه فرشته‌ام نه شیطان؛ نگاهی به دگردیسی بهاره افشاری در برنامۀ «منشور» رایج‌ترین اشتباهات در خرید لاستیک خودرو که باید از آن‌ها اجتناب کنید ۷ نکته درباره توافق اولیه/ تیم مذاکره کننده «بدون لکنت» از توافق دفاع کند گفتگوی عراقچی با وزرای امور خارجه ترکیه، عراق و مصر بهروز رضوی صدای ماندگار در گذشت