فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۷۹۰۶
انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۵

تماس وزیران خارجه قطر و عربستان درباره تنش های منطقه‌ای

ی
دو طرف در جریان این تماس تلفنی هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجی‌گری‌ها با هدف کاهش تنش و تقویت امنیت و ثبات در منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

وزیران خارجه قطر و عربستان در جریان گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص تحولات منطقه از جمله میانجی‌گری پاکستان میان تهران و واشنگتن به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش ایسنا، «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی»، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان به‌صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.  

دو طرف در جریان این تماس تلفنی هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجی‌گری‌ها با هدف کاهش تنش و تقویت امنیت و ثبات در منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر خارجه قطر  همچنین بر لزوم تعامل تمامی طرف‌ها با میانجی‌گری کنونی برای حل بحران از طریق روش‌های مسالمت‌آمیز تأکید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قطر ، عربستان ، منطقه
ارسال به دوستان