فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۷۹۷۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۷۹۷۷
انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۵

مردم فقیرتر شده اند ، این همه نهاد و بنیاد ثروتمند نمی خواهند کاری برای نیازمندان کنند؟!

ی
آیا از این همه علی علی گفتن اندازه سر سوزنی به مرام و ‌مکتب علی در دستگیری از نیازمندان نزدیک می شوید؟

دکتر امیر دبیری مهر، استاد دانشگاه در کانال تلگرامی اش نوشت: مشاهدات و تجربه ها نشان می دهد حجم درخواست های کمک و مساعدت به هموطنان برای مسایل درمان و‌ اجاره خانه و ...بسیار بیشتر از گذشته شده است. آنهایی که استطاعت دارند در حد بضاعت کمک می کنند اما واقعاش این همه نهاد و بنیاد با ثروت‌های میلیارد دلاری مثل کمیته امداد و ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان و آستان قدس و ...کجای زندگی محرومین هستند؟

گزارش های سالانه رسمی جای خود و به نظر من ارزشی ندارد؛ در عمل این افراد مستضعف و نیازمند چگونه می توانند دردشان را از طریق این نهادها درمان کنند؟ من با ۳۱ سال حضور در فضای حکمرانی و رسانه نمی دانم چه برسد به این بنده های مظلوم خدا؟

آیا از این همه علی علی گفتن اندازه سر سوزنی به مرام و ‌مکتب علی در دستگیری از نیازمندان نزدیک می شوید؟

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فقر ، نهاد ، بنیاد
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار:
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
3
درب همه نهاد و بنیادهای ثروتمند را ببندید وضع مردم خوب می‌شود چون هیچ کار مثبتی برا مردم نمیکنند و فقط برای خود آنها و بچه های انها است
سعیده توانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
2
و چقدر آیات قرآن بر انفاق تاکید دارد.
پس مسلمانی شان کجا رفته؟ فقط مسلمانی حجاب زنان است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
2
تو به من بگو ستاد اقامه نماز به چه درد مردم میخوره؟ چه چیزی تولید میکنه؟مگه 80 هزار مسجد نداریم؟اینا حتی نتونستن مردم رو جذب مساجد کنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
2
حتی بخش بزرگی ازکارکنان دولت مثلاکارکنان بهداشت باحقوق ناچیزهم به کمک واعانه نیازمتدند میانگین حقوق درکارکنان بهداشت۲۴میلیون چندرغازاست
وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
2
احسنت،آفرین بر شما.
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
2
این همه نهاد ثروتمند با پول همین مردم فقیر، ثروتمند شده اند! نم پس نمی دهند. عجب حرفهایی می زنید شما!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
3
دلیل فقر تبصره در قانون است که بی عدالتی می افریند ثروت نتیجه عدل است بنیاد بازی بهانه قانونی برای غارت است
حسن
France
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
2
سلام. خوش به حال هر کی که تا سر برج حقوقش می رسه.
سهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
2
حق ما مردم همينه كه روز به روز فقير و فقير بشيم .مسؤلين دستتون درد نكنه
ناشناس
Turkiye
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
3
نهادها را برای ایجاد صندلی برای دوستان ساخته اند نه دستگیری نیازمندان.
علی علی هم لقلقه زبان و سرپوش است قربان و شاید برای کلاه گذاشتن بر سر وجدان