فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۷۹۸۵
انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۵

وزرای دولت رئیسی، هر سه هفته یک بار جلسه دارند

سخنگوی دولت سیزدهم در تشریح فعالیت اعضای کابینه شهید رئیسی، فعالیت دولت‌ها را به دوی امدادی تشبیه کرد.

علی بهادری جهرمی در اظهاراتی گفت: همه اعضای کابینه «شهید رئیسی»، هر دو یا سه هفته یک بار جلسه برگزار می کنند. هدف مان کمک به دولت مستقر است.

سخنگوی دولت سیزدهم افزود: کار دولت ها، مانند دوی امدادی است و حواس مان باشد قرار است روزی این چوب را دوباره بگیریم و حرکت کنیم. پس هر چه دولت موفق تر باشد همه ما موفق تریم.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان