فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۴-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۸۱۰۷
انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۴-۰۳-۱۴۰۵

اسرائیل نخستین هشدار تخلیه در جنوب لبنان پس از آتش‌بس را صادر کرد

ش
جرزوالم پست نوشت: ارتش اسرائیل (IDF) اعلام کرد که ساکنان برخی مناطق در جنوب لبنان باید محل سکونت خود را ترک کنند.

ارتش اسرائیل برای نخستین بار از زمان اعلام آتش‌بس از سوی دونالد ترامپ، هشدار تخلیه در جنوب لبنان صادر کرد.

به گزارش فرارو به نقل از روزنامه جروزالم پست، ارتش اسرائیل (IDF) اعلام کرد که ساکنان برخی مناطق در جنوب لبنان باید محل سکونت خود را ترک کنند. این نخستین هشدار تخلیه‌ای است که پس از اعلام آتش‌بس از سوی دونالد ترامپ صادر می‌شود.

سرهنگ دوم آویخای ادرعی، سخنگوی عربی‌زبان ارتش اسرائیل، اعلام کرد این هشدار مناطقی را دربر می‌گیرد که به گفته ارتش اسرائیل، تأسیسات و زیرساخت‌های متعلق به حزب‌الله در آن‌ها قرار دارد.

اسرائیل نخستین هشدار تخلیه در جنوب لبنان پس از آتش‌بس را صادر کرد

برچسب ها: اسرائیل ، آتش بس ، لبنان
ارسال به دوستان