فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ادعا کرد: تردد کشتیها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت.
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در منطقه «سنتکام» امروز شنبه اعلام کرد: تردد کشتی ها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت، زیرا ما همچنان به حمایت از آزادی دریانوردی ادامه میدهیم.
«سنتکام» در این بیانیه ادعا کردند: ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت به سمت بازارهای جهانی از تنگه هرمز عبور کردهاند. نیروهای ما آمادهاند تا از رعایت همه جنبههای توافق با ایران اطمینان حاصل کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر