فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۱-۰۴-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۲۴۰۰
انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۱-۰۴-۱۴۰۵

اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد

اسرائیل
اظهارات کاتس همزمان با آن صورت می گیرد که وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که از زمان آغاز دور جدید حملات اسرائیل به این کشور از دوم مارس گذشته (۹ اسفندماه ۱۴۰۴) تاکنون، شمار قربانیان به ۴ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.
«ایسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در ادامه اظهاراتش علیه لبنان مدعی شد: ارتش اسرائیل آزادی کامل برای عمل قاطعانه علیه هر تهدیدی دارد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، کاتس در ادامه ادعاهایش افزود: ارتش اسرائیل به تخریب زیرساخت‌های تروریسم [حزب الله] در لبنان ادامه خواهد داد.
 
اظهارات کاتس همزمان با آن صورت می گیرد که وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که از زمان آغاز دور جدید حملات اسرائیل به این کشور از دوم مارس گذشته (۹ اسفندماه ۱۴۰۴) تاکنون، شمار قربانیان به ۴ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.
 
این وزارتخانه همچنین افزود که در این مدت همچنین ۱۲ هزار و ۱۶۴ تن دیگر نیز زخمی شدند.
 
از سوی دیگر، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر نیز به تلاش تل آویو برای برهم زدن آتش بس در لبنان هشدار داد و گفت: نقاط اختلاف زیادی در روند مذاکرات بین واشنگتن و تهران وجود خواهد داشت، برخی‌ طرف‌ها می‌خواهند مذاکرات را خراب کنند اما از هر دو طرف اصرار بر راه‌حل را احساس کردیم، هر گونه تشدید تنش در هر نقطه‌ای از منطقه خواه در لبنان یا غیره، بر مذاکرات تأثیر خواهد گذاشت و متأسفانه این نخستین بار نیست که نتانیاهو باعث تشدید تنش در منطقه می‌شود، ادامه اشغال اراضی لبنان بایستی پایان یابد و به حاکمیت لبنان احترام گذاشته شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اسرائیل ، لبنان ، تهدید
ارسال به دوستان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟