حسین درودیان، اقتصاد دان، در شبکه ایکس نوشت:
هرسال ۱۲ تا ۱۵ میلیارد دلار غذا وارد می کنیم.
اگر منابع ارزی آزاد شود، طبیعتا واردات غذا از محل این منابع یک کار معمول است.
خرید از آمریکا هم ضرری به ما نمی زند و فوایدی در پایداری بدهبستان دارد.
تمسخرکنندگان این کار نگرانند کاهش تنش با آمریکا موجب خدشه به هویتشان شود.
