فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۲۸۴۳
انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۵

آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت

ب
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا که در قالب سفر به سه کشور حوزه خلیج فارس در کویت حضور دارد، در مراسم برافراشته شدن پرچم آمریکا بر فراز سفارت این کشور شرکت کرد.

ایالات متحده آمریکا همزمان با سفر مارکو روبیو وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ به کویت اعلام کرد که فعالیت سفارت خود در این کشور را که بیش از سه ماه پیش و در جریان تهاجم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران متوقف شده بود، از سر گرفته است.  

به گزارش ایرنا، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی (چهارم تیرماه/۲۴ ژوئن) اعلام کرد این سفارت از بامداد امروز بار دیگر بازگشایی شده است.

این مقام آمریکایی به سی ان ان گفت: ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی بلافاصله از سر گرفته شده است و سایر خدمات کنسولی نیز به‌تدریج آغاز خواهد شد.

مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا که در قالب سفر به سه کشور حوزه خلیج فارس در کویت حضور دارد، در مراسم برافراشته شدن پرچم آمریکا بر فراز سفارت این کشور شرکت کرد.

آمریکا اوایل ماه مارس فعالیت سفارت خود در کویت را متوقف کرده بود. سی ان ان افزود: تعطیلی کامل سفارت نشان‌دهنده ارزیابی واشنگتن از سطح بالای تهدیدهای امنیتی علیه کارکنان خود بود.

برچسب ها: آمریکا ، روبیو ، کویت
ارسال به دوستان