فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۳۱۲۲
انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۵

امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم

ی
مراقب باشیم که همدیگر را متهم نکنیم. این خواسته دشمن است که ما نسبت به هم بدبین باشیم.

حجه الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه درباره تفاهم نامه ایران آمریکا گفت: آنچه رهبری می گویند فصل الخطاب است، نباید تندروی کرد. یک عده از پیام رهبری، فقط قسمت "علی الاصول" را گرفته اند و پیش می روند و عده ای فقط "صدور اجازه" را.

این تفاهم نه عالی است و نه خیانت. آمریکا شکست خورد و تن به تفاهم داد ولی این به معنای عالی بودن آن نیست.
مراقب باشیم که همدیگر را متهم نکنیم. این خواسته دشمن است که ما نسبت به هم بدبین باشیم.

یک عده تندرو شده اند و همانند خوارج از امام جلو زدند که می گفتند چرا با معاویه صلح کردی؟

پیام رهبری باید ما را منسجم کند. باید به رهبری و مسوولان مان اعتماد کنیم.
مسوولان هم مراقب حرف زدن های خود باشند.

ارسال به دوستان
احقاق حق بازنشستگان با اجرای حکم کلان قضایی به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟