مهدی طارمی: از نتیجه ناراحتیم، اما همچنان امید داریم
متأسفانه از نتیجه ناراحت هستیم، اما همچنان امید داریم. انسان همیشه با امید زنده است و بعد از بازی هم در رختکن انرژی خوبی بین بچهها وجود داشت. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی میافتد و منتظر نتایج بازیهای فردا هستیم.