فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۵۸۰
انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹

سازندگان مجسمه‌هاي سرقتي دوباره مثل آن مجسمه‌ها را مي‌سازند


فارس: شهردار منطقه 6 گفت: سازمان زيباسازي شهرداري تهران از سازند‌گان مجسمه‌هاي سرقتي شهر تهران خواسته‌ است؛ دوباره آن مجسمه‌ها را بسازند.

مصطفي سليمي با اشاره به سرقت تعدادي از مجسمه‌هاي شهر تهران در 3 ماهه اول سال جاري گفت: 3 مجسمه به سرقت رفته در منطقه 6 شهرداري تهران قرار داشت.

شهردار منطقه 6 با بيان اينكه سازمان زيباسازي شهرداري تهران با سازندگان مجسمه‌هاي به سرقت رفته تماس گرفته است، گفت: قرار است دوباره اين سازند‌گان مجسمه‌ها را بسازند.

به گفته سليمي، مجسمه مادر، ابن سينا و يك تنديس ديگر از اين منطقه به سرقت رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم