فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۵۸۰
انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹

سازندگان مجسمه‌هاي سرقتي دوباره مثل آن مجسمه‌ها را مي‌سازند


فارس: شهردار منطقه 6 گفت: سازمان زيباسازي شهرداري تهران از سازند‌گان مجسمه‌هاي سرقتي شهر تهران خواسته‌ است؛ دوباره آن مجسمه‌ها را بسازند.

مصطفي سليمي با اشاره به سرقت تعدادي از مجسمه‌هاي شهر تهران در 3 ماهه اول سال جاري گفت: 3 مجسمه به سرقت رفته در منطقه 6 شهرداري تهران قرار داشت.

شهردار منطقه 6 با بيان اينكه سازمان زيباسازي شهرداري تهران با سازندگان مجسمه‌هاي به سرقت رفته تماس گرفته است، گفت: قرار است دوباره اين سازند‌گان مجسمه‌ها را بسازند.

به گفته سليمي، مجسمه مادر، ابن سينا و يك تنديس ديگر از اين منطقه به سرقت رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد