فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۵-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۴۴۳۶
انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۵-۰۴-۱۳۸۹

فيدل كاسترو: نمی‌خواستند تيم‌های آمريكای جنوبی صعود كنند

عصر ایران
فقط اروگوئه به جمع چهار تيم پاياني راه يافته است. اين مساله قدري عجيب است. به نظر من داوران نمي‌خواستند اين تيم‌ها به موفقيت دست پيدا كنند.
ایسنا: رييس جمهور پيشين كوبا با انتقاد از داوران جام جهاني آن‌ها را مسوول ناكامي تيم‌هاي قاره آمريكاي جنوبي در راه‌يابي به مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي دانست.

كاسترو درباره حذف تيم‌هاي آمريكايي از جام جهاني گفت: فقط اروگوئه به جمع چهار تيم پاياني راه يافته است. اين مساله قدري عجيب است. به نظر من داوران نمي‌خواستند اين تيم‌ها به موفقيت دست پيدا كنند.

كاسترو در ادامه افزود: همه در ديدار برزيل و هلند ديديم كه داور چگونه با اشتباهات جبران ناپذير خود، به برزيل ضربه زد. اين مساله نمي‌تواند اتفاقي باشد.

فيدل كاسترو در پايان ابراز اميدواري كرد: اروگوئه به ديدار پاياني صعود كند تا شاهد ديدار فينالي تكراري و تماما اروپايي نباشيم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا صعود تورم آمریکا به اوج سه‌ساله/ چرا احتمال کاهش نرخ بهره کمرنگ شد؟ یافته غیرمنتظره: تمام فسیل‌های شناخته‌شده از انسان‌تباران هومو نالدی ماده هستند بیماری اِم‌کِی‌دی؛ وقتی یک عفونت ساده تبدیل به التهاب می‌شود!