فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۵-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۴۴۳۶
انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۵-۰۴-۱۳۸۹

فيدل كاسترو: نمی‌خواستند تيم‌های آمريكای جنوبی صعود كنند

عصر ایران
فقط اروگوئه به جمع چهار تيم پاياني راه يافته است. اين مساله قدري عجيب است. به نظر من داوران نمي‌خواستند اين تيم‌ها به موفقيت دست پيدا كنند.
ایسنا: رييس جمهور پيشين كوبا با انتقاد از داوران جام جهاني آن‌ها را مسوول ناكامي تيم‌هاي قاره آمريكاي جنوبي در راه‌يابي به مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي دانست.

كاسترو درباره حذف تيم‌هاي آمريكايي از جام جهاني گفت: فقط اروگوئه به جمع چهار تيم پاياني راه يافته است. اين مساله قدري عجيب است. به نظر من داوران نمي‌خواستند اين تيم‌ها به موفقيت دست پيدا كنند.

كاسترو در ادامه افزود: همه در ديدار برزيل و هلند ديديم كه داور چگونه با اشتباهات جبران ناپذير خود، به برزيل ضربه زد. اين مساله نمي‌تواند اتفاقي باشد.

فيدل كاسترو در پايان ابراز اميدواري كرد: اروگوئه به ديدار پاياني صعود كند تا شاهد ديدار فينالي تكراري و تماما اروپايي نباشيم.
ارسال به دوستان
چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است