فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۷۶۹۵
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹

محاكمه زنی كه به خاطر موبايل دخترش را كشت

عصر ایران
روز حادثه بسيار عصباني بودم و مائده هم به شدت من را اذيت مي‌كرد. گوشي موبايل من را به سمتي پرتاب كرد و من هم كه از اين كار او عصباني شده بودم، دهانش را گرفتم تا تنبيهش كنم.
فارس: ظهر 11 تير سال گذشته، مأموران كلانتري 158 كيانشهر از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي از وقوع يك فقره مرگ مشكوك باخبر شدند.

مأموران با حضور در يكي از درمانگاه‌هاي منطقه متوجه شدند دختربچه‌ 3 ساله‌اي به نام مائده كه توسط والدينش به درمانگاه آورده شده بود، به طرز مشكوكي فوت كرده است.

بعد از انتقال جسد مائده به پزشكي قانوني، پزشكان اعلام كردند كه مائده بر اثر خفگي كشته شده است و آثار متعدد كبودي نيز روي صورت و اطراف چشمان او مشاهده شده بود.

پدر مائده اظهار داشت: توسط همسرش از بيماري دخترش باخبر شده و وقتي به خانه آمده است با جسد بي‌جان مائده روبه‌رو شده و او را به درمانگاه برده است. مادر مائده نيز بازداشت و در اولين جلسه تحقيقات به ارتكاب قتل مائده اعتراف كرد.

وي اظهار داشت: روز حادثه بسيار عصباني بودم و در يك لحظه مائده گوشي موبايل من را به زمين كوبيد. من هم عصباني شدم و با دستم دهان او را گرفتم تا بي‌حال شد. بعد از چند دقيقه با شوهرم تماس گرفتم و از او خواستم به خانه بيايد تا مائده را به بيمارستان برسانيم.

با اعتراف متهم، قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده به شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد كه صبح امروز به رياست محمدي كشكولي به آن رسيدگي شد.

ذبيح‌زاده، نماينده دادستان با اشاره به اعلام گذشت اولياي‌دم، خواستار مجازات متهم از جنبه عمومي جرم و به اتهام مباشرت در قتل عمدي و همچنين كودك‌آزاري شد.

متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام قتل را قبول دارم گفت: روز حادثه بسيار عصباني بودم و مائده هم به شدت من را اذيت مي‌كرد. گوشي موبايل من را به سمتي پرتاب كرد و من هم كه از اين كار او عصباني شده بودم، دهانش را گرفتم تا تنبيهش كنم.

تحقيقات نشان داده بود كه مائده به طور متناوب از سوي مادرش مورد ضرب وشتم قرار مي‌گرفته است ولي مادر او در جواب به سؤال قاضي كه آثار كبودي روي صورت و دور چشمان مائده به چه علت است گفت: نمي‌دانم. من گاهي اوقات او را تنبيه مي‌كردم ولي روز حادثه او را نزدم. در حال حاضر فقط من متهم هستم و كسي از همسرم كه او هم مائده را كتك مي‌زد، سؤالي نمي‌پرسد.

بعد از اظهارات متهم در بيان آخرين دفاع كه ضمن اظهار پشيماني از قتل فرزندش، خواستار بخشش از دادگاه بود، قاضي محمدي‌كشكولي و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهايت زن جوان را به 5 سال حبس و مراجعه اجباري به روانپزشك تا تأييد رسمي سلامت رواني محكوم كردند.
برچسب ها: حوادث ، قتل ، موبایل ، متهم
ارسال به دوستان
رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد