فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۵-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۳۱۶۱۹
انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۵-۰۵-۱۳۸۹

تغيير فرزاد حسني ابلاغيه سازمان بود


سيدعلي احمدي تهيه کننده ماه عسل، ابلاغيه سازمان صدا وسيما را علت تغيير مجري اين برنامه و عدم همکاري با فرزاد حسني اعلام کرد.

احمدي درگفتگو با خبرنگار آريا اظهار داشت: اکثر برنامه هايي که براي اجراي ماه عسل امسال در نظر داشتم با توجه به نظرات سازمان تغييرکرده و در نتيجه آنچه اکنون روي آنتن شبکه 3 مي رود با نظرات بنده فاصله بسياري دارد.

تهيه کننده ماه عسل درخصوص مجري برنامه تصريح کرد: ابتدا قراربود فرزاد حسني اجراي برنامه امسال را به عهده بگيرد اما ابلاغيه سازمان انتخاب عوامل را با تغيير روبرو کرد.وي همچنين انتخاب حسن جوهرچي را تابع تصميم گيري مديرن ارشد صدا و سيما دانست.

احمدي همچنين در خصوص کيفيت اين برنامه اذعان داشت: تلاش ها در پيشبرد کيفيت اين برنامه صورت گرفته است اما رسيدن به موفقيت تابع شرايطي خواهد بود چرا که متغيرهاي وابسته به اين امر دست عوامل برنامه نبوده و تصميم گيري هاي مديران ارشد صدا و سيما برنامه را با محدوديت زيادي رو به رو کرده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس)