فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۷-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۳۲۰۴۲
انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۷-۰۵-۱۳۸۹

تاسیس سایت غنی سازی جدید ایران اوایل سال آینده


رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مکان یابی و شناسایی 10 سایت غنی سازی تقریباً مراحل نهایی را طی می کند و گزارش آن را به رئیس جمهور خواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی اکبر صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: 9 ماه پیش شناسایی 10سایت غنی سازی در دولت مصوب شد و این موضوع را به سازمان تکلیف کردند.

وی گفت: احتمال دارد اگر رئیس جمهور و دولت تصمیم بگیرد ما اوایل سال آینده آماده کلنگ زنی یکی از این سایت ها باشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که این کار مخالف قطعنامه اخیر بر ضد ایران است، گفت: قطعنامه مبنای کار ما نیست و ما بر اساس حقوق خود در ان پی تی و اساسنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی عمل می کنیم.

وی گفت: ما قطعنامه را غیرمنصفانه و تحمیلی از طرف کشورهای دارای نفوذ می دانیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا