فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۸-۰۶-۱۳۸۹
کد ۱۳۶۷۷۴
انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۸-۰۶-۱۳۸۹

سخنگوي سازمان انرژي اتمي منصوب شد


علي شيرزاديان از انتصاب سخنگو و مدير كل جديد روابط عمومي سازمان انرژي اتمي خبر داد.

علي شيرزاديان در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين خبر اظهار كرد: مهندس حميد خادم قائمي كه پيش از اين رياست بخش تحقيقات و توسعه‌ي امور ايمني هسته‌يي كشور در سازمان انرژي اتمي را بر عهده داشته است از سوي علي‌اكبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي به سمت سخنگويي و مدير كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان انرژي اتمي منصوب شد.

وي گفت: همچنين بنده از سوي سازمان انرژي اتمي به عنوان مامور در وزارت امور خارجه به سمت مشاور وزير امور خارجه مشغول به كار خواهم شد.

مدير كل فعلي روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان انرژي اتمي همچنين گفت: مراسم توديع و معارفه سخنگو و مدير كل جديد سازمان انرژي اتمي هفته‌ي آينده برگزار مي‌شود.
ارسال به دوستان
شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد