فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۰۵۲۳
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۲-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۰۵۲۳
انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۲-۰۷-۱۳۸۹

احمدی نژاد پشت تریبون ضدگلوله نرفت (+ عکس)

محمود احمدی نژاد شب گذشته در مراسمی در جنوب بیروت، از قرار گرفتن در محل حفاظت شده خودداری کرد.
 
به گزارش خبرنگار عصر ایران، احمدی نژاد شب گذشته در تجمع بزرگی که توسط حزب الله و جنبش امل تدارک دیده شده بود، شرکت کرد اما هنگام سخنرانی از حضور پشت تریبونی که در جلوی آن شیشه ضدگلوله نصب شده بود، خودداری کرد.
 
احمدی نژاد از تریبون معمولی استفاده کرد و مترجم وی مجبور شد پشت تریبونی مستقر شود که جلوی آن شیشه ضدگلوله نصب شده بود.
 
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
1
احسنت به شجاعت دکتر احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
1
این دکتر ما سری نترس دارد خدا حافظش باشد انشالله
سید محمد جواد احمدی
United States of America
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
مرحبا بر فرزند غیور ملت ایران و مرحبا بر شجاعتت که نشان می دهی عاشقان ولایت مولامون سید علی خامنه ای ترسی از دشمنان خود ندارند
nader
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
کمپانی های بزرگ اسلحه فروشی ایشان را همچون جان شیرین دوست دارند مهم برای انان فرش اسلحه به کشورهای خاورمیانه است و بس . برایشان مهم نیست که وی چه میگوید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
آفرین
ایرانیها شجاع هستند
همیشه و همه جا
علیرضا محقق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
این شجاعته؟! اگه اتفاقی واسه ایشون بیفته کی جواب میده؟
علی
Germany
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
1
0
شجاعت به این نیست، شجاعت برای یک رئیس جمهور این است که اشتباهات خود را بپذیرد، به آنها اعتراف کند و در صدد برطرف کردن آنها باشد، نه اینکه بر آنها پا فشلری کرده و هیچکس را قبول نداشته باشد .
javad
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
واقعا اسم اينكار شجاعته ؟؟؟
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
دمش گرم ، شجاعت یعنی این ،قابل توجه سران فتنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
شانس اوردیم و الا بی ریس جمهور میشدیم
amir
United Arab Emirates
۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
به خدا رئیس جمهور بهتر از احمدی نژاد پیدا نخواهیم کرد . هم شجاع، مومن، خاکی و ساده ، مدیر و مدبر و .... خداوند او را زنده نگهدارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
کسی را که خدا پشت و پناهش است شیشه ضد گلوله به چه کار می آید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
آخه خودشم میدونه هیچ کسی باهاش کاری نداره.
قاسم کرم پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
قدم نهادن در راه صدق و راستی شجاعت به همراه می آورد.
meysam
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
مرد یعنی دکی خودمون
مهران حضرتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
این موضوع را باید به تمام دنیا مخابره کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
این یعنی مرد عمل بودن ممنون آقای احمدی نژاد ما همچنان از رای دادن به شما افتخار می کنیم
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
جاي تقدير و افتخار دارد از رئيس جمهور ايران اسلامي تشكر مي نماييم .
احسنت
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
سلام درود بر دلاور ايران دكنر احمدي نژاد
م.ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
آقاي احمدي‌نژاد شجاع است اما عرف ديپلماتيك و همچنين وجوب صيانت از نفس اقتضا مي‌كرد كه پشت تريبون ضد گلوله قرار مي‌گرفت. ضمن اينكه اگر به ايشان آسيبي مي‌رسيد هزينه آن را بايد يك كشور بزرگ مي‌پرداخت. بنابراين معقول اين بود كه به آداب ديپلماتيك و به خواست ميزبان احترام مي‌گذاشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
ajab
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
اي ول حاج محمود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
واقعا افتخار میکنم به چنین انسانی که توکل بر خدا را ملکه درونی خود ساخته و جز خداوند از هیچ کسی ترسی بر دل ندارد
خدا حفظت کند رئیس جمهور محبوب عالمیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
با اینکه کلا ازش خوشم نمیاد ولی اینکارش خوب بوده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
درود بر احمدی نژاد عزیز
ناشناس
Germany
۱۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
افسوس بر ما !!!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
انصافا خیلی آدم باید خیلی شجاع و نترس باشه که از این کارها کنه
ناشناس
Turkiye
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
درسته که با بعضی از تصمیمات ایشان در تمان سطوح مخالفم و لی یک چیز در ایشان مشخصه و اون اینه که یک جیگر داره به اندازه دنیا و معتقد به تمام حرفاش و وایساده روی آن - که ایکاش قدیمی ها هم کمی این دل و داشتن تا مملکت خیلی جلوتر از این جایی بود که الان هست
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود