فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۲۹۸۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۸-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۲۹۸۹
انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۸-۰۸-۱۳۸۹

سعيدلو: پهلوان تر از احمدي‌نژاد سراغ داريد؟

عصر ایران
من خودم سواد ندارم كه بخواهم نظري درباره سرمربي تيم ملي فوتبال بدهم اما به فدراسيون مشورت مي‌دهم. هميشه هم به آنها گفته‌ام كه بهترين مربي را انتخاب كنند/درشرح وظايف كميته ملي آمده كه بايد بليت ورزشكاران را تهيه كنند.
علي سعيدلو، رييس سازمان تربيت بدني مدعي شد كه بازوبند پهلواني كه به بازوي محمود احمدي نژاد بست ، به حق بوده است.

سعيدلو در حاشيه مراسم بدرقه ورزشكاران اعزامي به بازيهاي آسيايي گوانگ ژو، در گفت و گو با  ايلنا بار ديگر تاكيد كرد كه وظيفه كميته ملي المپيك خريدن بليت براي ورزشكاران است.

درمصاحبه قبلي كه با شما داشتيم‏، گفته بوديد كه كميته ملي المپيك نمي‌تواند در مسايل ورزش دخالت كند و وظيفه‌اش اين است كه در اعزام تيم‌ها براي ورزشكاران بليت تهيه كند. مسئولان كميته ملي المپيك از اين حرف شما ناراحت شده بودند.

من هنوز هم روي حرف خودم هم هستم و به شما هم پيشنهاد مي‌كنم كه شرح وظايف كميته ملي المپيك را درخبرگزاري‌تان منتشر كند. درشرح وظايف هست كه كميته بايد بليت ورزشكاران را تهيه كند.

اين حرف را به خاطر اختلافاتي كه با مسئولان داريد، مي‌زنيد؟

ما با هم اختلافي نداريم. در اين مراسم هم ديديد كه ما پيش هم نشسته بوديم. حرف من هيچ ربطي به اختلافات ندارد. ما اصلا اختلافي نداريم.

شما هفته پيش بازوبند پهلواني را به محمود احمدي‌نژاد داديد. اين اولين بار بود كه اين بازوبند به شخصيت غيرورزشي داده مي‌شد. فكر نمي‌كنيد كه بهتر بود اين بازويند در جامعه ورزش مي‌ماند؟

شما كسي را پهلوان‌تر و قهرمان‌تر از احمدي‌‌نژاد سراغ داريد؟

افشين قطبي، سرمربي تيم ملي فوتبال در نامه‌اي اعلام كرده كه بعد از جام‌ملت‌هاي آسيا استعفاء مي‌دهد.آقاي فتح‌الله زاده گفته‌‌اند كه شما خواستيد كميته‌اي تشكيل شود و سرمربي جديد را بعد از جام ملت‌ها انتخاب كند. به نظر مي‌رسد كه قطبي از اين موضوع ناراحت است.

قطبي كار خيلي خوب كرد كه اين نامه را نوشت. من خودم سواد ندارم كه بخواهم نظري درباره سرمربي تيم ملي فوتبال بدهم. اما به فدراسيون مشورت مي‌دهم. هميشه هم به آنها گفته‌ام كه بهترين مربي را انتخاب كنند. فدراسيون مجمع دارد و در مجمع تصميماتش را مي‌گيرد.

منظورتان از بهترين مربي، خارجي است؟

نه. من مي‌گويم بهترين مربي. شايد اين مربي در ايران باشد . شايد خود قطبي باشد. من نمي‌توانم فدراسيون فوتبال را محدود كنم و بگويم فقط مربي خارجي داشته باشيد.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۹
aa
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
16
تختي پهلوانتر بود
میرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
2
8
آقا خودت پهلوانی بابا چرا شکسته نفسی؟
ناشناس
Germany
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
9
بستگی به تعریف پهلوان دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
3
4
هیچ کس ندیده و نخواهد دید باور فرما ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
4
0
پهلوان یعنی شهید فهمیده
ناشناس
Germany
۱۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
20
این تعریف و تمجیدهای بیهوده چه معنائی دارد، پهلوان کجا بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
1
7
کی جرات داره بگه آره؟
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»