فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۵-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۳۹۲۴
انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۵-۰۸-۱۳۸۹

تجمع تعدادی از کارگران بازنشسته مقابل مجلس


200 نفر از بازنشستگان خانه های کارگر ورامین و پاکدشت در اعتراض به احتمال انتقال بخش درمان مستقیم از سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت طبق برنامه پنجم، مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش مهر، انتقال بخش درمان از سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت پیشنهادی است که در برنامه پنجم توسعه کشور پیش بینی شده است.

این ماده قرار است در روزهای آینده در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

بنا براین گزارش بازنشستگان خانه های کارگر غرب تهران و شهرری هفته گذشته نیز در اعتراض به افزایش 6 درصدی دستمزد مقابل مجلس تجمع کردند وخواستار افزایش 15 درصدی حقوق و اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی شدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رنیمه اول مساوی شد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم