فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۴۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۶-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۴۰۰۵
انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۶-۰۸-۱۳۸۹

واکنش پدر علی حسینی به محرومیت مادام العمر فرزندش

عصر ایران
داستان از این قرار است که آنها به توافق رسیدند که سعید را جلو بیندازند تا خودشان محروم نشوند. آنها می خواستند حواس مردم را از این قضیه پرت کنند و موفق هم شدند.

پدر سعید علی حسینی که فرزندنش شب گذشته با رای فدراسیون بین المللی وزنه برداری برای همیشه از حضور در میادین بین المللی محروم شد گفت: حسین رضازاده تلاش کرد تا پسرم برای همیشه از حضور در میادین بین المللی محروم شود.

به گزارش مهر، سعید علی حسینی، وزنه بردار دسته فوق سنگین وزنه کشورمان شب گذشته از سوی فدراسیون بین المللی وزنه برداری به دلیل دوپینگ دوباره، برای همیشه از حضور در میادین ورزشی محروم شد. این در حالی است که پدر این وزنه بردار و خود او همواره اعلام کرده اند که این موضوع صحت ندارد و به عبارتی دست هایی در کار بوده تا این وزنه بردار برای همیشه محروم شود.

عزیز علی حسینی در این خصوص اظهار داشت: من همیشه گفته ام و باز هم می گویم که پسر من دوپینگ نکرده است. قسم می خورم که خواسته اند او را محروم کنند و به هدفشان هم رسیده اند.

وی افزود: در رقابت های جهانی کره گفتند سعید دوپینگی است. سوال من این است که چطور دو روز مانده به رقابت ها اعلام می کنند که او دوپینگ کرده است؟ ماجرا از این قرار است که فدراسیون وزنه برداری ایران به دلیل دوپینگ نمی بایست در آن رقابت ها حضور پیدا می کرد و اگر پسر من مدال طلا می گرفت، دیگر کشورها به تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی، اعتراض می کردند که چرا ایران محروم نشده است.

مربی وزنه برداری کشورمان با بیان اینکه پسر او قربانی فدراسیون وزنه برداری ایران است، افزود: رضازاده گفته بود تلاش می کند تا برای سعید کاری انجام دهد که انجام هم داد. رضازاده او را برای همیشه محروم کرد. سرپرست فدراسیون وزنه برداری ایران از سعید من به عنوان قربانی استفاده کرد تا مبادا فدراسیون ایران را محروم کنند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که چه دلیلی برای انجام این کار وجود داشت ، گفت: رضازاده از من کینه به دل داشت. چون وقتی تصادف کرد از قول من به گوش او رسانده بودند که آرزو دارم المپیک را از دست بدهد. او می خواست تلافی بکند و انتقام بگیرد که این کار را هم انجام داد.

عزیز علی حسینی ادامه داد: من مدارکی دارم که سعید دوپینگ نکرده و پای حرفم ایستاده ام. اصلا من سوال دارم مگر فدراسیون وزنه برداری ایران محروم نبود پس چطور شد که با 500 هزار دلار، محرومیتش را خرید؟ داستان از این قرار است که آنها به توافق رسیدند که سعید را جلو بیندازند تا خودشان محروم نشوند. آنها می خواستند حواس مردم را از این قضیه پرت کنند و موفق هم شدند.

پدر سعید علی حسینی در پایانگفت: باز هم تاکید می کنم رضازاده با غرض ورزی شخصی باعث محرومیت مادام العمر سعید شد و اصلا نمی خواست این بچه در ورزش باشد تا رکورد خودش پابرجا بماند.
برچسب ها: علی حسینی
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
1
0
اگر گفته پدر علی حسینی واقعیت داشته باشد باید به این ورزش تاسف خورد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند رشد دوبرابری مبادلات تجاری ایران در صورت صلح کامل تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد!