فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۷-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۴۳۱۳
انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۷-۰۸-۱۳۸۹

"امام(ره) فرمودند اگر كسي توان ماندن ندارد برود"

عصر ایران
نماينده ولي فقيه در كميته امداد افزود:‌ روز هشتم توفيق حضور در محضر رهبر عزيز انقلاب را پيدا كردم و با وجود اينكه هشت روز از حضور آقا در قم مي‌گذشت، اما اشتياق مردم و مسئولان در ديدار روز هشتم با آقا چنان بود كه گويا لحظه ورود ايشان به قم است.
نماينده ولي فقيه در كميته امداد با اشاره به خاطره‌اي از حضرت امام راحل(ره) گفت: ايشان با بيان اينكه مبارزه ما سال‌ها طول مي‌كشد، فرمودند " برو و به ديگر مبارزان هم بگو و اگر كسي توان ماندن ندارد، برود. "

به گزارش فارس، حبيب‌الله عسگر اولادي بعد از ظهر امروز در مراسم كلنگ‌زني 280 واحد مسكوني مددجويان كميته امداد استان قم از مصوبات اخير سفر سفر رهبري به قم با اشاره به اشتياق وصف ناپذير مردم قم نسبت به حضور رهبري در قم گفت:‌ ‌حضور ايشان در قم سايه‌‌اي از حضور امام‌زمان (عج) و تمريني براي آمدن حضرت بود.

نماينده ولي فقيه در كميته امداد افزود:‌ روز هشتم توفيق حضور در محضر رهبر عزيز انقلاب را پيدا كردم و با وجود اينكه هشت روز از حضور آقا در قم مي‌گذشت، اما اشتياق مردم و مسئولان در ديدار روز هشتم با آقا چنان بود كه گويا لحظه ورود ايشان به قم است.

وي با بيان خاطره‌اي از حضور در محضر امام راحل گفت: در اسفند سال 42 زماني كه مورد تعقيب بودم خدمت امام در منزلشان رسيدم و امام از بنده پرسيدند چه خبر؟

 و اين پرسش را سه بار تكرار كردند، اما زبانم بند آمده بود و نمي‌توانستم چيزي بگويم كه امام فرمودند خيلي شرافت مي‌خواهد كه خون آدم در راه خدا ريخته شود. اين جمله امام موجب شد كه توان سخن گفتن پيدا كنم، خدمت امام گفتم من كه الان در حضور شما هستم تا اينجا تعقيب شده‌ام و اگر بروم مرا دستگير خواهند كرد و سه نقطه ضعف نيز دارم.

عسگراولادي با بيان سه نقطه ضعف خود در آن شب ادامه داد: گفتم در ميز كشوي من اسامي 30 يا 40 نفر از مبارزان هست كه اگر من دستگير بشوم احتمال لو رفتن اين ليست نيز وجود دارد، دوم اينكه همسر من مريض و در بستر بيماري است وهمچنين زن و سه فرزند من چيزي براي خوردن ندارند و كسي از آشنايان هم از حضور من در اينجا مطلع نيست.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري به پاسخ امام اشاره كرد و گفت: امام قاطعانه گفتند مبارزه ما حداقل 30 سال طول خواهد كشيد، برو و به ديگر مبارزان هم بگو و اگر كسي توان ماندن ندارد برود، اهداف ما اسلامي كردن ايران، اسلامي كردن كشورهاي اسلامي و جهاني شدن اسلام است كه در اين 30 سال نيز امكان تحقق تمام اين اهداف وجود ندارد.

وي سپس به تحليل سفر رهبري به قم از اين زاويه پرداخت و اظهار داشت: ما مرحله اول را طي كرده‌ايم و در حال گذر از مرحله دوم نيز هستيم و حضور گسترده و وصف‌ناپذير طلاب خارجي در ديدار با آقا مؤيد آغاز مرحله سوم است.
ارسال به دوستان
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد