فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۸۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۸-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۸۶۵۱
انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۸-۰۹-۱۳۸۹

آمادگي ايران براي بررسي لغو رواديد با فيليپين

عصر ایران
«رافائل اگين» معاون وزير خارجه فيليپين و هيئت همراه كه در چارچوب توسعه روابط دوجانبه به جمهوري اسلامي ايران سفر كرده‌اند در ملاقات با حسن قشقاوي معاون كنسولي، امور مجلس و ايرانيان خارج از كشور وزارت امور خارجه ايران راه‌هاي توسعه و گسترش مناسبات دو كشور را به ويژه در زمينه‌هاي كنسولي و پارلماني مورد بررسي و ارزيابي قرار دادند.
آمادگي ايران براي بررسي لغو كامل رواديد بين اتباع ايران و فيليپين در ديدار معاونان وزراي خارجه دو كشور مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

به گزارش فارس، «رافائل اگين» معاون وزير خارجه فيليپين و هيئت همراه كه در چارچوب توسعه روابط دوجانبه به جمهوري اسلامي ايران سفر كرده‌اند در ملاقات با حسن قشقاوي معاون كنسولي، امور مجلس و ايرانيان خارج از كشور وزارت امور خارجه ايران راه‌هاي توسعه و گسترش مناسبات دو كشور را به ويژه در زمينه‌هاي كنسولي و پارلماني مورد بررسي و ارزيابي قرار دادند.

دو طرف در اين ديدار ضمن بررسي روابط تجاري و لزوم بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود براي توسعه هر چه بيشتر آن، بر ارتقاء سطح روابط كنسولي و پارلماني نيز تأكيد كرده و توافق كردند تا سطح رياست هيئت‌هاي كميسيون مشترك كنسولي به معاون وزير ارتقاء يافته و مبادله هيئت‌هاي پارلماني بين دو كشور نيز افزايش يابد.

موضوع لغو رواديد گذرنامه‌هاي سياسي و خدمت، موافقت براي برگزاري نشست كميسيون مشترك كنسولي در مانيل، پيگيري اخذ خسارت بيمه حادثه ناگوار تصادف اتوبوس دانشجويان ايراني در فيليپين و همچنين اعلام آمادگي طرف ايراني براي بررسي لغو كامل رواديد بين اتباع دو كشور از جمله محورهاي ديگري بود كه مورد گفت‌وگو و تبادل‌نظر قرار گرفت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: لغو روادید ، فیلیپین
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
2
11
چرا مسئولین ایران همش میروند با کشورهایی که از نظر توسعه اقتصادی پایین تر از ایران هستند لغو روادید می کنند؟ این کار به زیان ایران است و باعث می شود از آن کشورها مهاجرت های بی رویه به ایران صورت بگیرد چون اتباع آنها فکر می کنند در ایران وضع اقتصادی بهتری پیدا خواهند کرد. این در حالی است که ایرانی ها به ندرت حاضر به مهاجرت به آن کشورها هستند. این از سوی دیگر ظلم در حق خود ایرانی هاست چون آنها میایند و قرصت های کاری را که در حقیقت متعلق به ایرانی هاست اشغال می کنند درست مثل افغانی ها در ایران. اگر هم ایران می خواهد لغو دو طرفه روادید بکند بهتر است با کشورهایی باشد که اوضاع اقتصادی بهتری از ایران دارند و توسعه یافته تر از ایران هستند.
ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم