فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۸۰۴
انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۸۹

برگزاري عجيب‌ترين جام باشگاه‌هاي آسيا در ايران



قرار است از سوم دي ماه جام باشگاه‌هاي آسيا در رشته واترپلو در تهران برگزار شود اما تا امروز فقط دو باشگاه از كويت و ازبكستان براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام آمادگي كرده‌اند.

به گزارش آتي نيوز، البته قرار است دو باشگاه از ايران به نام‌هاي نفت اميد ايران و دانشگاه آزاد با اين دو باشگاه خارجي رقابت كنند تا قهرمان آسيا مشخص شود!!

پيش از اين قرار بود به دليل عدم بودجه مناسب اين رقابت‌ها برگزار نشود اما ظاهرا مسئولان تصميم گرفته‌اند جام باشگاه‌هاي اسيا را به اين شكل عجيب و با حضور فقط چهار تيم برگزار كنند.

مشخص نيست چرا براي مسئولان ورزش كشورمان اهميتي ندارد كه كشورهايي مثل ژاپن و كره جنوبي در اين جام باشگاه ها شركت نكرده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا