فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۵-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۶۰۲
انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۵-۱۰-۱۳۸۹

قبض‌های جریمه رانندگی الکترونیکی می‌شود


رییس پلیس راهور تهران گفت: تا پایان سال تمامی قبض‌های جریمه به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به صدور الکترونیکی قبض های جریمه رانندگی اظهار داشت: هم اکنون بیش از 550 مأمور در پایتخت به دستگاه PBA مجهز هستند و از طریق سیستم الکترونیکی رانندگان مختلف را جریمه می کنند.

رییس پلیس راهور تهران ادامه داد: استفاده از این سیستم می تواند در کاهش ترافیک مؤثر بوده و سهولت پرداخت قبوض جریمه را در پی داشته باشد.

وی در پایان گفت: تمامی مأموران راهور تا 2 ماه آینده به این سیستم مجهز می شوند و از آن پس دیگر قبض جریمه برگی صادر نخواهد شد.
ارسال به دوستان
شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید!